درآمد بقاع متبرکه کفاف توسعه این اماکن مقدسه را نمی دهد

جهان اسلامی گفت: به دلیل پایین بودن درآمد بقاع متبرکه انجام امور عمرانی و توسعه بقاع متبرکه نیازمند مشارکت و حمایت خیرین کمکهای مردمی  است.

جهان اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به توسعه بقاع متبرکه، گفت: با توجه به اینکه بقعه متبرکه امام زاده سلطان سید احمد ساردوئیه نیاز به وسایل گرمایشی داشت، طرح گازرسانی و اجرای گرمایش تربت خانه این بقعه به بهره برداری رسید.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت و عنبرآباد افزود: همچنین ساختمان شبستان این بقعه متبرکه نیاز به نما کاری داشت که بخش عمده آن اخیرا انجام شده است.

وی ابراز کرد: بقعه سید بختیار درب مزار نیز یکی دیگر از بقاع متبرکه شهرستان جیرفت است که اجرای نما کاری این بقعه نیز درحال انجام می باشد.

اسلامی با اشاره به ساخت و نصب ۱۲ ستون بقعه امامزاده سید حسین کُرنگ از طریق جذب کمکهای مردمی و خیرین ،عنوان کرد: با همکاری فرماندار عنبرآباد از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان عنبرآباد بودجه ای برای ساخت بقعه امامزاده سید عبدالله مردهک تخصیص داده شده که به محض تحقق این اعتبار، عملیات ساخت و تکمیل این بقعه متبرکه  نیز آغاز خواهد شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت و عنبرآباد عنوان کرد: به دلیل پایین بودن درآمد بقاع متبرکه انجام امور عمرانی و توسعه بقاع متبرکه نیازمند مشارکت و حمایت خیرین کمکهای مردمی  است.

کد خبر 1748181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha