بازارچه خیریه در استکهلم برای حمایت از کودکان غزه

بازاچه خیریه در استکهلم برای حمایت از کودکان غزه با حضور مردم و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا العربی، اتحادیه زنان فلسطین با مشارکت «انجمن بیت الشرق» در استکهلم پایتخت سوئد، یک بازارچه خیریه برگزار کرد که عواید آن برای حمایت از کودکان غزه ارسال می‌شود.

برگزاری این بازارچه با حضور گسترده اقوام و ملیت‌های مختلف پیامی برای همبستگی با مردم فلسطین بود.

اتحادیه زنان فلسطین از حضور افتخارآمیز شخصیت‌های ارشد سیاسی و اجتماعی، از ملیت‌های مختلف، علاوه بر آن حضور بسیاری از انجمن‌ها، نهادها، مراکز اجتماعی و خصوصی  و نمایندگان فراکسیون‌های اقدام اتحادیه ملی قدردانی کرد.

فعالیت‌های این بازارچه خیریه با سخنرانی خوشامدگویی توسط عریب العالول، دبیر اتحادیه زنان فلسطین آغاز شد و در آن وی در مورد واقعیت غیرانسانی‌ای که مردم ما در غزه در نتیجه جنگ نسل کشی و قحطی که توسط دشمن صهیونیستی به راه انداخته شده است، صحبت کرد.

وی همچنین به وضعیت غم‌انگیزی که کودکان در آنجا با آن روبرو هستند، اشاره کرد.

رئیس انجمن بیت الشرق نیز در این مراسم بر ضرورت حمایت از مردم غزه و تداوم آن حتی پس از پایان جنگ نیز اشاره کرد.

در این بازارچه، نمایش و فروش انواع صنایع دستی فلسطینی،  لباس‌های گلدوزی شده نمونه کارهای شهرها و روستاهای فلسطین بود و بسیاری از محصولات کشاورزی و بهداشتی، لوازم آرایشی، عطر، لباس و لوازم جانبی نیز از دیگر موارد برای فروش در این بازارچه بود.

مردم و شخصیت‌ها انواع غذاها و شیرینی های محبوب فلسطینی را که به نمایش گذاشته شده بود، چشیدند و خرید کردند.

اتحادیه زنان فلسطین در ادامه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از طریق تعامل مخاطبان با نمایشگاه‌ها، طراحی‌ها و نقاشی‌ها فضای همبستگی با نوار غزه موج می‌زد و این امر نشان‌دهنده واقعیت سخت و شرایط غیرانسانی ساکنان غزه از همه اقشار و دسته‌ها بود.

در این بیانیه آمده است: در این مراسم، سرود نیز پخش شد که بیانگر ایستادگی ملت ما در مقابله با تجاوزات صهیونیستی در هر نقطه از سرزمین اشغالی است.

این بازارچه با حراج نقاشی‌ها، عتیقه‌جات و محصولات فلسطینی به پایان رسید.

این حراج با مشارکت گسترده و رقابت بالا برای خرید به پایان رسید و حاضرین با تمجید از موفقیت چشمگیر بازار و سازماندهی خوب آن، همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند و برای توقف تجاوزات وحشیانه به غزه و دستیابی فلسطینیان به آزادی و استقلال ابراز امیدواری کردند.

کد خبر 1748215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha