انقلاب الهی ایران در ابعاد مختلف ایران و جهان را متحول کرد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب ما الهی بود که در ابعاد مختلف جهان و این سرزمین را متحول کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در یادواره شهدای روحانی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون که در حسینیه ثارالله سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: شهدای گرانقدر ما در طول تاریخ از زمان حضرت آدم تاکنون چراغ‌های فروزانی برای بشر بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: شهدای ما با خون سرخ و رنگین خود راه عدالت، معنویت، راه خدا و انسانیت را به ما نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: خون در پیشگاه خداوند مقدس بوده به ویژه خونی که در راه پروردگار بر زمین ریخته شود و انسانی که با اهداف عالیه به میدان می‌رود.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهدای روحانی دو فضیلت بزرگ دارند، یادآور شد: یکی اینکه خون آنها در راه خدا ریخته شده و دیگری اینکه «مداد العلما افضل من الدما شهدا» که در این زمینه راه خدا و شهادت را علمای دین به جامعه نشان دادند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان اثر ماندگار امام خمینی(ره) یک سفره گسترده‌ای در جهان معاصر پهن کرد و خلایق بسیاری بر روی این سفره نشسته‌اند.

آیت الله حسینی تاکید کرد: نه تنها ملت ایران بلکه سراسر جهان انقلابی را تجربه کردند که به برکت حماسه امام خمینی (ره) در سراسر دنیا ماندگار و فراگیر شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تصریح کرد: در گذشته یک حکومت دست نشانده آمریکا و انگلیس در این سرزمین قد علم می‌کرد که با اعمال خود شعائر، عزت و شرافت سرزمین را لگدمال کردند.

وی خاطرنشان کرد: این سرزمین سرمایه‌های ارزشمند فرهنگی، ملی، انسانی و مادی فراوانی داشت که شایسته نبود دست خود را به سوی پست‌ترین‌ها دراز کند.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه اگر حکومت پهلوی می‌ماند اثری از اسلام، معنویت و این سرزمین نبود، گفت: انقلاب ما الهی بود که در ابعاد مختلف جهان و این سرزمین را متحول کرد.

کد خبر 1748466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha