ایران میزبان بازی های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی

بهادری جهرمی از برگزاری بازی های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی به میزبانی ایران خبر داد و گفت: به پیشنهاد وزارت علوم قرار شده است از سال آینده و در راستای دیپلماسی ورزشی و علمی بازی های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی در بخش بانوان و آقایان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، علی بهادری جهرمی، امروز ۱۸ بهمن در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران با موفقیت به مرحله فینال راه پیدا کند و به قهرمانی برسد.

سخنگوی دولت با اشاره به مصوبات امروز هیئت دولت گفت: در گزارش ویژه خزانه داری کل کشور که ارایه شد با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، حساب واحد خزانه نهایی شده است و زیرساخت های پرداخت ذی نفعان نیز کامل شد و امروز از این زیرساخت ها رونمایی به عمل آمد.

وی افزود: رییس جمهور در خصوص حساب واحد خزانه تاکید کردند که باید از این زیرساخت ها و ظرفیت قانونی برای ارتقای شفافیت، نظارت پذیری و جلوگیری از خلق پول و نقدینگی استفاده شود.

سخنگوی دولت با اشاره به سفرهای وزرای کابینه سیزدهم به مناسبت دهه فجر به استان ها گفت: وزرا در سفرهای استانی پروژه های زیادی را افتتاح خواهند کرد و طرح هایی نیز به صورت ویدیو کنفرانس توسط رییس جمهور افتتاح می شود.

بهادری جهرمی یادآور شد: هیئت دولت در جلسه امروز با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی به مناطق سیل زده استان اردبیل موافقت کرد و آیین نامه حمایت از مناطق سیل زده نیز تایید شد.

وی در خصوص مصوبات هیئت دولت برای سه دهک پایین درآمدی گفت: در هیئت دولت مصوب شد که سه دهک پایین درآمدی از پرداخت عوارض جابجایی املاک شان در شهرداری ها معاف شوند.

سخنگوی دولت از تصویب آیین نامه اجرایی قانون انتصاب اشخاص در مشاغل حساس نیز خبر داد و گفت: فرآیندهای اجرایی الکترونیکی آن با حفظ دقت و سرعت در پاسخ به استعلامات بررسی و تصویب شد.

بهادری جهرمی همچنین از برگزاری بازی های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی به میزبانی ایران خبر داد و گفت: به پیشنهاد وزارت علوم قرار شده است از سال آینده و در راستای دیپلماسی ورزشی و علمی بازی های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی در بخش بانوان و آقایان برگزار شود.

کد خبر 1748740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha