بازگشت سیمرغ مردمی به جشنواره فجر/پیش‌بینی نتیجه بازی ایران-قطر

اسماعیلی با اشاره به استقبال پرشور مردم از جشنواره فیلم فجر گفت: بخش سیمرغ مردمی سال آینده به جشنواره فیلم فجر بازمی گردد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمد مهدی اسماعیلی با حضور در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص بودجه جشنواره فیلم فجر گفت: بودجه جشنواره فیلم فجر عمدتا از طریق حامیان مالی تامین می شود که مبلغ آن در پایان جشنواره اعلام خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بازگشت سیمرغ مردمی به جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: سیمرغ مردمی از سال آینده به جشنواره فیلم فجر باز می گردد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد مسایل حقوقی مطرح شده درخصوص فیلم «بی بدن» گفت: وزارت ارشاد در این زمینه ورود نمی کند. این موضوع به مسایل حقوقی مربوط می شود.

اسماعیلی در خصوص احتمال بازگشت فیلم بی بدن به بخش مسابقه سودای سیمرغ نیز گفت: دبیر جشنواره بعد از ظهر امروز نظر نهایی در این خصوص را اعلام خواهند کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه اصحاب فرهنگ و هنر برای برگزاری جشنواره کم نظیر فجر تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم همه مردم از تماشای فیلم های جشنواره لذت ببرند.

وی در خصوص استقبال مردم از جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: استقبال مردم از فیلم های جشنواره فجر امسال بی نظیر بود و تمام بلیت هایی که برای فروش عرضه شده بود، همگی فروخته شده است و برخی فیلم ها به نمایش های فوق العاده رسیده و برخی نیز مکرر پخش شده اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آرزوی موفقیت برای ملی پوشان فوتبال گفت: انشاءالله بازی فوتبال بین ایران و قطر با نتیجه دو بر صفر به نفع ایران به پایان می رسد.

کد خبر 1748746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha