برگزاری مسابقات ورزشی با زمان اذان تداخل نداشته باشد

هاشمی گفت: به فدراسیون فوتبال و استان ها ابلاغ کرده ایم که برگزاری مسابقات با زمان اذان به هیچ وجه تداخل نداشته باشد و این دستورالعمل در خصوص سایر رشته های ورزشی نیز ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری شبستان، کیومرث هاشمی در حاشیه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورمان گفت: طبیعی است که پیش بینی ما پیروزی تیم ملی در مقابل قطر باشد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران امروز میزبان این دوره از رقابت ها بازی دارد که این امر پیروزی در مقابل قطر را سخت می کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم تیم ملی ایران توانمند و پر قدرت در برابر تیم قطر به پیروزی برسد و پیش بینی کرد ایران با دو گل پیروز میدان شود.

وی در خصوص اهدای پاداش به بازیکنان تیم ملی گفت: برای اهدای پاداش باید تدابیری اندیشید و نباید احساسی در این زمینه تصمیم بگیریم.

هاشمی با بیان اینکه قهرمانی در این دوره از رقابت ها اهمیت زیادی دارد، خاطرنشان کرد: پس از انقلاب و طی این چهار دهه تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی نهایی پیروز نبوده است، بنابراین پیروزی در این عرصه بسیار ارزشمند خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص همزمانی برخی مسابقات ورزشی با اذان گفت: به فدراسیون فوتبال و استان ها ابلاغ کرده ایم که برگزاری مسابقات با زمان اذان به هیچ وجه تداخل نداشته باشد و این دستورالعمل در خصوص سایر رشته های ورزشی نیز ابلاغ شده است.

هاشمی با اشاره به سیاست های وزارت ورزش و جوانان در موضوعات کلان ورزشی گفت: تلاش می کنیم تا میزبانی مسابقات تک رشته ای را بگیریم و در روزهای اخیر نیز میزبان مسابقات جام بین المللی فجر بودیم که با حضور ۲۷ کشور برگزار شد.

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه جام دوومیدانی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک نیز با حضور ۲۸ کشور برگزار خواهد شد.

هاشمی در خصوص واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: واگذاری این دو باشگاه در دستور کار سازمان خصوصی سازی است و تاکنون اقداماتی نیز در این زمینه انجام شده که جزییات آن را سازمان خصوصی سازی اعلام خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اعزام تیم ملی بانوان به خارج از کشور گفت: در اعزام تیم های ورزشی به خارج از کشور بین تیم های آقایان و بانوان تفاوتی قایل نیستیم و حتی در رشته های ورزشی نیز مجوز پوشش اسلامی را دریافت کرده ایم.

کد خبر 1748779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha