امام جمعه اصفهان: نامزد انتخاباتی متدین از تهمت و توهین بپرهیزد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: حامیان و نامزدهای انتخاباتی متدین از تهمت و توهین نسبت به دیگران بپرهیزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره انتخابات ۱۱ اسفند و لزوم رعایت اخلاق در تبلیغات نامزدها، اظهارداشت: نامزدهای انتخابات و حامیان آنان از تهمت وتوهین به دیگر افراد و نامزدهای انتخاباتی بپرهیزند و تنها توانایی و برنامه های خود را ارائه بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: حامیان و نامزدهای انتخاباتی متدین از تهمت و توهین نسبت به دیگران بپرهیزند برای مسئولیت دنیایی خود را به گناه نیدازند.

وی با اشاره به روایتی از معصومین(ع) که انسان احمق برای دنیا دیگران، خود را به گناه می اندازد، تصریح کرد: برخی از حامیان نامزدهای انتخاباتی برای حزب و گروه خود دست به توهین و تهمت به دیگران می زنند و سرنوشت خود را برای فرد دیگر دچار خطر و نابودی می کنند.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق از سوی نامزدها و حامیان آنان ضروری بوده و ملت ایران نیز با حضور پر شکوه خود در انتخابات علاوه بر عمل به این واجب دینی، فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی به نقش حضور مردم در صحنه های انقلاب گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند بیعت مجدد با رهبر کبیر انقلاب و آرمان های نظام بوده و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید خواهد کرد.

امام جمعه اصفهان به وضعیت بین المللی نیز اشاره کرد و اظهارداشت: چهار ماه از حمله مداوم رژیم صهیونیستی به غزه می گذرد و ۱۱ هزار کودک را آنان قتل عام کرده اند.

وی ادامه داد: در جامعه اسلامی هیچ گاه مسلمانان به خانه و کودکان دشمنان حمله نمی کنند ولی مدعیان حقوق بشر خانه و کاشانه مردم و کودکانان ملت مظلوم غزه را قتل عام کرده اند.

خطیب جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: تقارن ماه رجب با ایام پیروزی انقلاب اسلامی مایه پیروزی دیگر کشورهای مسلمان جهان خواهد شد و به برکت این روزهای مبارک ریشه ظلم نابود خواهد شد.

وی به روز نیروی هوایی نیز اشاره کرد و گفت: عوامل نیروی هوایی اول انقلاب تاکنون همراه با انقلاب بوده اند و پیشرفت های خوب آنان باعث اقتدار کشورمان شده است.

کد خبر 1749083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha