انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی داشته است

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه انقلاب اسلامی ما دستاوردهای بسیاری داشته و در این مدت برنده وسربلند بوده است، گفت: در حال حاضر پیچیده‌ترین معادلات جهانی با حضور ایران حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام هادی حبیبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب،اظهارکرد: انقلاب اسلامی ما دستاوردهای بسیاری داشته و در این مدت برنده وسربلند بوده است.

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه دشمنان نمی‌خواهند این دستاوردها دیده شود، افزود: یکی ازدستاوردها ثبات و امنیت کشوراست.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی استقلال سیاسی و نظامی داریم، تصریح‌کرد: در زمان پهلوی‌ها ارتش و تمام مسئولین وابسته به غرب و دشمنان ملت بودند و این‌ها ملت را هم به حساب نمی‌آورند.

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه در زمان طاغوت مستشاران نظامی بیگانه در کشور بیشتر از کل ارتش ایران حقوق می‌گرفتند، گفت: در حال حاضر آن قدر قوی هستیم که پیچیده‌ترین معادلات جهانی با حضور ایران حل می‌شود.

خطیب نماز جمعه خمام، حضورپرشوردرراهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات ۱۱اسفند را از موئلفه‌های اقتدار کشور دانست و خاطرنشان‌کرد: استمرار اقتدار نظام جمهوری اسلامی منوط به حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح، انقلابی، کارآمد، کاربلد و مردمی است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم درصحنه‌ها قدرشناسی و تشکر از نعمت انقلاب است و حضورمردم تمام نقشه‌های دشمنان را بر هم می‌زند، ادامه داد: عدم حضور مردم دشمنان را به طمع می‌اندازد و حضورمردم درصحنه بزرگترین اقتدار است.

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه قهر با صندوق باعث می‌شود افراد نالایق و ناکارآمد راهی مجلس شوند، افزود: اگر در انتخابات شرکت نکنیم باید روز قیامت جواب مادران شهدا رابدهیم.

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به اینکه به برکت انقلاب وخون‌های پاک شهدا رژیم صهیونیستی به خاک ذلت نشسته است و گروه‌های مقاومت و رهبران آنها با بهره‌گیری از آموزه‌های انقلاب اسلامی و شهدا دمار از روزگار آمریکا و صهیونیست‌ها در آورده‌اند، تصریح‌کرد: آن‌قدر اقتدار پیدا کردیم که سربازان گمنام ما در 28 کشور ضربه فرامرزی به موساد سازمان جاسوسی اسرائیل وارد کردند و این یک شاهکاربزرگ است.

حجت‌الاسلام حبیبی در پایان فرا رسیدن ماه شعبان را تبریک گفت.

کد خبر 1749094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha