لزوم میدان داری مواکب در جشن های نیمه شعبان

حجت الاسلام شریف تبار گفت: در راستای ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت و ایجاد شور و نشاط اجتماعی باید همانند دهه غدیر جشن های نیمه شعبان با میدان داری مواکب و به صورت مردمی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار-مدیرکل تبیلغات اسلامی مازندران در نشست شورای سیاستگذاری مهدویت این خطه از شمال کشور به اهمیت انتخابات و تقارن دهه مهدویت با ایام انتخابات اشاره و اظهار کرد: تولید محتوای تبیینی با هدف بصیرت افزایی در حوزه مهدویت و انتخابات در دستور کار قرار دارد.

وی به فعالیت واحد فرق اشاره کرد و افزود: نشست های متعددی با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار با هدف تربیت مربی در سراسر استان برگزار می شود.

حجت الاسلام شریف تبار ضمن یادآوری تلاش و ابتکار بی نظیر مردم و مسئولین برای بزرگداشت دهه غدیر بر لزوم الگوگیری از برگزار کنندگان جشن های با شکوه مردمی ویژه عید غدیر برای شور آفرینی در دهه مهدویت تاکید کرد و خواستار فراهم شدن زمینه برپایی موکب هایی نظیر جشن های غدیر در سطح استان شد.

وی با بیان اینکه در دهه مهدویت برای رفع شبهات ظهور از کارشناسان دینی مجرب استفاده می شود، گفت:تلاش داریم مراسمات از فضای بدعت و خرافه دور و به صورت معرفتی و بصیرتی برگزار شود.

حجت الاسلام شریف تبار به سنت حسنه احیای نیمه شعبان اشاره و بیان کرد:  مراسم احیا نیمه شعبان در تعدادی از مساجد مازندران به همت مردم شریف و محب ائمه اطهار(علیهم السلام) برگزار می شود.

حجت الاسلام شریف تبار به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ۱۱اسفند اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت جشن های مردمی دهه مهدویت برای تقویت مشارکت مردم پای صندوق های رأی بهره گرفته شود.

کد خبر 1749215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha