بسیج جهان اسلام شکل گرفته است

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه امروز اسلام و مسلمانان در کنار ملت ایران پرچم مبارزه به ظلم را برفراشتند، گفت: امروز در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم ملت ایران و جبهه مقاومت هدف امام خمینی(ره) را تحقق بخشید و بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی شیرازی امروز یکشنبه(۲۲ بهمن) در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند و جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: همه پیامبران و ائمه اطهار(ع) آمدند تا انسان را دعوت به دین و حقیقت کنند و تحولی که امام راحل عظیم الشان در این ملت به وجود آورد در واقع استمرار حرکت انبیا و اولیای الهی بود.

وی با بیان اینکه هنر امام خمینی(ره) این بود که اسلام را زنده کرد و در جهان گسترش داد، افزود: انقلاب اسلامی در امتداد حرکت پیغمبر برای رسیدن به مقام انسان و کمال و رسیدن به مقام شامخ انسانیت بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امام راحل این حرکت را در جهان پایه‌ریزی کرد، گفت: امروز روحیه ایمان، صبر و مقاومت در جهان و کشورهای همچون یمن، سوریه، عراق، غزه، و جای جای کشورهای اسلامی نمایان است و مردم دنیا به سمت تعالی و دین حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه هدف ملت ایران از انقلاب این بود که اسلام عزت پیدا کند و امام خمینی(ره) پرچم احیای اسلام ناب محمدی را برافراشت، ادامه داد: ۴۵ سال دشمنان شما علیه این پرچم و شعار و ارزش دینی در مقابل ملت ایران ایستادند چون این ملت وصل به خدا بود انقلاب ماند.

وی بیان کرد: ملت ایران در تمام این سال‌ها در مقابل جنگ تحمیلی، فرهنگی و ترکیبی و شناختی دشمن همچون کوه ایستاد. همه امید دشمن این بود که با یک طراحی دقیق و حساب شده، سال گذشته انقلاب را بشکند و دین را تضعیف کنند اما نتوانستند و ملت ایران در مقابل آنان ایستاد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه امروز شور عظیم ملت ایران را راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور ببینید و این حضور باشعور را در بیرجند هم دیدیم و این یعنی شکست توطئه‌های دشمن چون دل ملت ایران وصل به خداست، افزود: حضور مردم در روز ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های رأی بار دیگر جمهوریت این نظام را نشان خواهد داد.

حجت الاسلام شیرازی با تأکید بر اینکه امام راحل مردم و قدرت آنان را باور داشت  و خود را خادم مردم می‌دانست و تاسیس نظام اسلامی بر پایه مردم هنر امام راحل بود، عنوان کرد: علمای اسلامی در همایشی در تهران اعتراف کردند که قدرت ولایت فقیه است که شیعه را در جهان سربلند و پیروز کرده است.

وی با بیان اینکه امروز اسلام و مسلمانان در کنار ملت ایران پرچم مبارزه با ظلم را برفراشتند، ادامه داد: امروز در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم ملت ایران و جبهه مقاومت هدف امام خمینی(ره) را تحقق بخشید و بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه حادثه عظیم غزه امروز پایه‌های رژیم صهیونیستی را سست‌تر و آن را نابود خواهد کرد، افزود: همان قدرت انصارالله و حزب الله لبنان و حماس برای شکست اسرائیل کافی است.

حجت الاسلام شیرازی خطاب به رژیم غاصب اسرائیل تأکید کرد: قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران بسی فراتر از این است که اعلام شده است اما امروز همان قدرت‌ها جبهه مقاومت تمام اسرائیل را با خاک یکسان خواهند کرد.

وی با یادآوری اینکه داعش با همان نیروهای فاطمیون، حیدریون و سوری با تدبیر فرمانده بزرگ جبهه مقاومت سردار سلیمانی شکست خورد، تأکید کرد: امروز نیازی به قدرت نمایی نظامی ایران نیست والا اگر جمهوری اسلامی ایران اراده کند و به پشتیبانی ملت وارد نبرد نظامی مستقیم با اسرائیل شود دوام رژیم صهیونیستی به ۲۴ ساعت نخواهد کشید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نفتالی بنت،‌ نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی سال گذشته در نامه‌ای، به مشکلات و بحران‌های حاد داخلی در سرزمین های اشغالی و تشبیه این بحران‌ها به بحران‌های داخلی در دو حکومت مقطعی یهودیان باستان اشاره کرد و هشدار داد اسرائیل ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه آمریکا در نظم آینده جهانی نقشی نخواهد داشت و ایران نقش تاثیرگذار دارد، ادامه داد: امروز همان کشورهایی که مدعی قدرت دنیا هستند دست نیاز به سوی ایران دراز می‌کنند که نشان رشد صنعتی و فناوری و توانمندی نیروهای نظامی و وزارت دفاع است.

به گفته وی، ملتی مقام و صبور و با ایمانی که از شهادت نمی‌ترسد و آغوش برای شهادت باز می‌کنند هیچ قدرتی چه آمریکا و اسرائیل و طاغوت‌های اروپایی قادر به شکستن انقلاب این ملت نیست.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه افزود: سوال ما از استکبار  و دشمنان سرسخت این است که با به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی چه دستاوردی به دست آوردید، فقط خیال می‌کنید که با شهادت فرماندهان و یاران شهید سلیمانی می‌توانید جبهه مقاومت را بشکنید.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه همه ما چون فرمانده خود آرزوی شهادت داریم و اگر بدنمان را قطعه قطعه کنند از انقلاب امام(ره) دست برنمی‌داریم و راه خود را از راه ولایت جدا نمی‌کنیم، گفت: تا این روحیه در بین ملت ایران و جوانان ما وجود دارد هیچ دشمنی قادر به تضعیف و شکستن انقلاب اسلامی نیست.

وی در پایان با بیان اینکه ملت هرسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل در صحنه است، تأکید کرد: ملت ایران اسلامی با حضور خود در روز ۱۱ اسفند در انتخابات بار دیگر توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

کد خبر 1749357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha