بازتاب راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ایران در رسانه‌های جهان

حضور پرشور مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بازتاب‌های گسترده ای در رسانه های خارجی داشت.

خبرگزاری شبستان، گروه بین الملل: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز یکشنبه ۲۲ بهمن  از ساعت ۹:۳۰ صبح در شهرها و روستاهای مختلف ایران آغاز شده است.

حضور پرشور مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بازتاب‌های گسترده ای در رسانه های خارجی داشت.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باتوجه به تشدید تنش‌ها در خاورمیانه امروز آغاز شد. هزاران ایرانی را با در دست داشتن پرچم ایران، شعارهای « مرگ بر آمریکا » و « مرگ بر اسرائیل» سردادند.

شبکه تلویزیونی المیادین با پوشش راهپیمایی میلیونی مردم ایران گزارش داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز در سراسر هزار و ۴۰۰ شهر و بیش از ۳۵ هزار روستا برگزار می شود.

این راهپیمایی را بیش از هفت هزار و ۳۰۰ خبرنگار و روزنامه نگار ایرانی و خارجی پوشش می دهند.

شبکه المیادین همچنین به صورت زنده به  پوشش سخنرانی «آیت الله رئیسی» رئیس جمهوری ایران اقدام کرد .

المیادین گزارش داد: رئیسی در این سخنرانی گفت که امروز مسئله فلسطین یک مسئله جهانی است و تنها منحصر به مسلمانان نیست .

رئیسی در سخنرانی خود پیشنهاد داد که رژیم صهیونیستی از سازمان ملل اخراج شود.

شبکه خبری العهد نیز به پوشش لحظه به لحظه مراسم چهل  و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت. شبکه العهد آغاز مراسم چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را اعلام کرد و سخنان آیت الله رئیسی را پوشش داد و روی سایت خبری خود قرار داد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سخنرانی  با تبریک ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد امام (ره) و شهدا ، به مسئله فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت:  باید بمباران غزه متوقف شود. جهان بداند رژیم صهیونیستی نابودشدنی است و مرگ آن حتمی است و امروز همان زمان است.

رئیسی در سخنرانی امروز خود گفت: ما پیام‌های بسیاری دریافت کردیم که از حمایت فلسطین دست بکشیم، اما ما ادامه می‌دهیم و قدس باید آزاد شود.

رئیس جمهوری ایران تاکید کرد: جنایتهای امروز در غزه، جنایت در حق بشریت است و حامیان رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی کشورهای غربی مجرم هستند.

شبکه المسیره یمن در گزارشی به آغاز جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران در میدان آزادی پایتخت تهران اشاره کرد و برنامه ‌های این جشن از جمله سرود ملی، نمایش هوایی، چتربازان، پرش و هلیکوپترهایی را که روی شرکت کنندگان گل می پاشند، پخش کرد.

این شبکه همچنین سخنان رئیس جمهوری ایران را نیز منتشر کرد.

خبرگزاری سوریه‌ای «سانا» در صفحه اینترنتی خود به انتشار گزارش جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در تهران و شهرای دیگر ایران و نمایش دستاوردهای نظامی این کشور در حاشیه این مراسم پرداخت.

شبکه المنار لبنان نیز به طور مستقیم به پخش راهپیمایی ۲۲ بهمن و سخنرانی آیت الله رئیسی و نمایش دستاورهای نظامی ایران اقدام کرد.

کد خبر 1749458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha