حماسه آستارایی‌ها در ۲۲ بهمن / مرزنشینان با آرمان‌های امام تجدید پیمان کردند

همگام با ملت انقلابی ایران، مرزنشینان آستارایی در یوم الله ۲۲ بهمن حماسه‌ای به یادماندنی خلق کرده و با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور و حضور پرشور اقشار مختلف مردم در شهرستان مرزی آستارا برگزار شد.

مرزنشینان آستارایی همگام با هموطنانمان در سراسر ایران اسلامی امسال با شور و شوق بیشتری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند و به دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب نشان داند ۴۵ سال پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند و این مسیر ادامه خواهد داشت تا پرچم انقلاب به دست صاحب اصلیش امام زمان(عج) برسد.

مردم شهر بام‌های سفالی امروز از ساعت اولیه صبح در محل آغاز راهپیمایی حضور یافته و با حمل پلاکاردها و دست نوشته‌های مختلف و همراه داشتن پرچم سه رنگ و پرافتخار ایران در حماسه پیروزی نقش آفرینی کردند.

مردم این شهرستان مرزی اعم از زن و مرد، پیر و جوان، بزرگ و کوچک راهپیمایی خود را از مقابل سپاه ناحیه آغاز کردند و در چهار راه مصلی به مانند سیل خروشان ندای پشتیبانی از انقلاب و لبیک به رهبری را سر دادند و به جبهه استکبار جهانی در راس آن آمریکا و اسرائیل غاصب هشدار دادند که همچنان در صحنه هستند و حضور آنها شکننده همه توطئه‌ها است.

حماسه آستارایی‌ها در ۲۲ بهمن / مرزنشینان با آرمان‌های امام تجدید پیمان کردند

شرکت کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعارهای « مرگ برآمریکا »، « مرگ بر اسرائیل »،« مرگ بر انگلیس»،« خونی که در رگ ماست هدیه به رهبرماست»، و« ۲۲بهمن ماه یوم الله یوم الله» و« آستارالی اویاقدی انقلابا دایاقدی» چهل و پنجمین بهار انقلاب را جشن گرفتند.

گروه‌های مختلف مردم انقلابی بندر آستارا نیز شامل بازاریان، دانش آموزان، کارکنان ادارات، خانواده شهدا و جانبازان، ورزشکاران، صیادان، اساتید، دانشجویان، طلاب و روحانیون در راهپیمایی امروز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی، با امام شهدا و ولایت فقیه تجدید بیعت دوباره کردند.

حماسه‌ حضور  مردم مرزنشین بندر آستارا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را خبرنگاران و عکاسان از رسانه‌های مختلف پوشش رسانه‌ای و خبری دادند.

حماسه آستارایی‌ها در ۲۲ بهمن / مرزنشینان با آرمان‌های امام تجدید پیمان کردند

گفتنی است، پخش سرودهای انقلابی، پخش و توزیع پوسترها و پلاکاردهای متنوع با شعارهای مختلف، قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل و اعتراض به یاوه ‌گویی‌های آمریکا به عنوان شیطان بزرگ از دیگر بخش‌های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بندر آستارا بود.

کد خبر 1749504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha