هدف صهیونیست‌ها در حمله به رفح، آواره کردن فلسطینیان از سرزمین‌شان است

جنبش جهاد اسلامی در فلسطین تاکید کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به رفح با هدف آواره کردن مردم فلسطین در نوار غزه از سرزمین خودشان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه (۲۳ بهمن ماه) اعلام کرد: اصرار دشمن بر ادامه جنایات خود و کشتار در شهر رفح، ادامه جنگ نسل کشی علیه مردم فلسطین است.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: این جنایات نشان می‌دهد که دولت نازی و جنایتکار رژیم صهیونیستی برای افکار عمومی و همپیمانانش ارزشی قائل نیست.

در این بیانیه جنبش جهاد اسلامی به تمام جهانیان به ویژه کشورهای عربی هشدار داد که هدف حمله رژیم صهیونیستی به رفح، آواره کردن مردم فلسطین در نوار غزه از سرزمین خودشان است.

جنبش جهاد اسلامی، دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را مسئول ادامه جنگ نابودی و تأمین حمایت نظامی و مالی و پوشش سیاسی دشمن اسرائیلی دانست.

حملات شدید رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه بیش از ۱۰۰ شهید و ۲۳۰  زخمی برجای گذاشت که بیشتر آنها زن و کودک بودند.

خبرنگار المیادین گزارش داد: طی چند ساعت هواپیماهای اشغالگر اسرائیل بیش از ۵۰ حمله به رفح انجام دادند.

بنیامین نتانیاهو، رئیس دولت اشغالگر، چهارشنبه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که دستوراتی را به «ارتش» اسرائیل برای حرکت در استان رفح و دو نقطه در مرکز نوار غزه صادر کرده است.

کد خبر 1749630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha