راهپیمایی ۲۲ بهمن معادلات دشمن را شکست داد

حجت‌الاسلام آذرافروز، گفت: مردم بابصیرت ایران اسلامی با حضور چشمگیر و دشمن‌شکنی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند، تمام معادلات دشمن را به هم ریختند.

حجت‌الاسلام حسن آذرافروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: راهپمیایی یوم‌الله ۲۲ بهمن همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشورمان باشکوه برگزار شد و با توجه به آمارها حضور مردم نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش داشت.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خوزستان، افزود: این راهپیمایی نشان داد با وجود تمامی فضاسازی‌ها و برنامه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب و اسلام، مردم ایران بصیرت و هوش سیاسی اجتماعی بالایی دارند و توانستند تمام نقشه‌های آنها را نقش بر آب کنند.

وی با بیان اینکه مردم باقدرت پای آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا ایستاده‌اند و بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند تصریح کرد: مردم بابصیرت ایران اسلامی با حضور چشمگیر و دشمن‌شکنی که داشتند، تمام معادلات دشمن را به هم ریختند.

حجت‌الاسلام آذرافروز، عنوان کرد: دشمنان هجمه‌های زیادی را به ملت ایران وارد کردند تا مردم ناامید شوند و بین مردم و انقلاب فاصله به وجود بیاید اما مردم دست‌های پشت پرده را به خوبی تشخیص دادند و آنها را مانند همیشه ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره پای انقلاب هستند و دِین خود را ادا و انقلاب را بیمه می‌کنند خاطر نشان کرد: ملت ایران، انقلاب اسلامی را دوست دارد اما نمی‌توان منکر مشکلات اقتصادی شد و قطعا از این موضوع گلایه‌مندی زیادی است که مسئولان باید تلاش خود را افزایش دهند و در جهت رفع این مشکلات گام بردارند.

کد خبر 1749719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha