حضور مردم در انتخابات نمایشگاهی از جمهوریت و اسلامیت را به نمایش می‌گذارد

حجت الاسلام محمودی گفت: حضور مردم پای صندوق های رای نمایشگاهی از جمهوریت و اسلامیت را به معرض دید همگان قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز گفت: حضور گرم و پر فروغ اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از ایستادگی، پایبندی و تجدید میثاق با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: با وجود مشکلاتی که گریبان مردم را گرفته به ویژه مشکلات و فشارهای اقتصادی اما مردم به واسطه عهدی که با امام و انقلاب بسته اند در این راهپیمایی شرکت کردند.

امام جمعه موقت شیراز همچنین به مساله انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری انتخابات باشکوه و حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای موجب تقویت آرمان های انقلاب، پیشرفت در عرصه های مختلف و سربلندی و شکوه کشورمان در عرصه های بین المللی می شود.

وی با اشاره به اینکه شعار جمهوری اسلامی زمانی محقق می شود که مردم در عرصه انتخابات حضور پرشور داشته باشند، تصریح کرد: جمهوریت به این معنا است که مردم در سرنوشت خود شریک بوده و اسلامیت یعنی مردم با حضور در پای صندوق ها به نمایندگان خود رای می دهند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه حضور مردم پای صندوق ها رای نمایشگاهی از جمهوریت و اسلامیت را به معرض دید همگان قرار می دهد، گفت: این انتخابات پرشکوه مردم است که سبب وحدت ملی شده و عزت ما در خارج را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه ما در عرصه بین الملل به عنوان یک قدرت معرفی شده ایم و این اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: امنیت زمینه ساز پیشرفت های علمی، فرهنگی و اجتماعی می شود.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه همه باید در پای صندوق های رای حضور داشته باشیم و آن را نیز به دیگران توصیه کنیم، اظهار کرد: ما وارث میراث خون شهدا و ایثار جانبازان هستیم و با تمام وجود و باید با شور و نشاط مان پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم.

وی به مسائل منطقه نیز اشاره کرد و گفت: رژیم اشغال گر قدس اعلام کرده آماده حمله به استان رفح است. کل نوار غزه مشتمل بر پنج استان است که استان جنوبی آن را رفح با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر تشکیل می دهد که در یک محدوده بسیار کوچکی که ۶۴ کیلومتر مربع است قرار دارد.

محمودی با اشاره به اینکه حیات رژیم اشغال گر در تداوم جنگ است چرا که به محض اعلام آتش بس دائمی، شکست رژیم صهیونیستی بلند می شود، عنوان کرد: این رژیم در اجلاسیه پاریس اعلام کرده آتش بس دائم را قبول ندارد و باید اسرای رژیم اشغال گر آزاد شوند.

وی با اشاره به اینکه هدف اسرائیل از جنگ، نابود کردن حاکمیت حماس است، گفت: حضور نتانیاهو بر سر قدرت ناشی از تداوم جنگ است.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه موقعیت اسرائیل در جهان متزلزل شده است، گفت: در واشنتن بر علیه این رژیم تظاهرات شده و مردم از سران کشورشان خواسته اند دست از حمایت خود از این رژیم منحوس بردارد.

وی همچنین در پایان سخنان خود میلاد مسعود حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت و با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در حوزه پزشکی، فنی و مهندسی و کشاورزی در دانشگاه شیراز، گفت: این نمایشگاه شنبه تا پنجشنبه برپا و بازدید از آن باعث غرور ملی و موجب قوت قلب مردم می شود.

کد خبر 1750233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha