مسئولین برای رفع مشکل اشتغال و ازدواج جوانان بسیج شوند

حجت الاسلام شفیعی دارابی با بیان اینکه ازدواج و اشتغال از مهمترین دغدغه های جوانان امروزی است، گفت: مسئولین برای ایجاد کسب و کار و فراهم شدن زمینه ازدواج آسان جوانان تدبیر و برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین شفیعی دارابی- امام جمعه موقت ساری در خطبه های این هفته نمازجمعه مصلی امام خمینی (ره) ضمن تحسین حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن بابیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف روحیه مردم هزینه می کنند اما ملت بابصیرت در ۲۲بهمن حاضری زدند، اظهار کرد: مسئولین استانی و کشوری قدر ملت را بدانند به این مردم که با همه مشکلات پای انقلاب هستند بدهکاریم باید برای رفع مشکلات این ملت شریف از هیچ کوششی دریغ نشود.

وی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه به ویژه روز ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار، افزود: خدمات و برکات حضور پاسداران انقلاب اسلامی در جای جای ایران اسلامی شایسته تحسین است؛ پاسداران در محرومیت زدایی، حوزه اقتصادی، حوزه عمرانی، رفع مشکلات معیشتی و درمانی مردم، کمک به کادردرمانی در زمان همه گیری کرونا، تامین امنیت کشور و... خوش درخشیدند.

حجت الاسلام شفیعی دارابی با گرامیداشت روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، گفت: تکریم همسران، مادران، فرزندان و پرستاران جانبازان در کنار تکریم جانبازان باید مورد توجه همگان باشد همچنین مسئولین برای رفع مشکلات جانبازان تلاش کنند.

وی به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و خواستار حضور به موقع و آگاهانه مردم پای صندوق های رأی شد.

حجت الاسلام شفیعی دارابی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری برلزوم انتخاب اصلح در این انتخابات تاکید کرد.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات اقتدار و قدرت انقلاب و ملت را به رخ دشمنان انقلاب می کشد، گفت: حضور در انتخابات نقشه های دشمنان انقلاب را نقش برآب می کند.

حجت الاسلام شفیعی دارابی با بیان اینکه حضور در انتخابات راه برون رفت از مشکلات کشور است، ادامه داد: انتخاب اصلح باید مورد توجه همگان باشد.

وی با بیان اینکه خطاب به نامزدهای انتخابات برلزوم پرهیز ازتخریب یکدیگر تاکید کرد و  گفت: نامزدهای انتخاباتی با قصد خدمت به مردم برای کسب کرسی در بهارستان تلاش کنند.

حجت الاسلام شفیعی دارابی با تاکید براینکه مردم باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند، اذعان کرد: انتخابات امنیت کشور را تضمین می کند. همچنین برتوهمات دشمنان انقلاب خط بطلانی خواهد کشید.
وی به روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اشاره کرد و خطاب به والدین گفت: تربیت دینی جوانان مورد توجه باشد. همچنین مسئولین برای اشتغال و ازدواج جوانان تلاش کنند.
کد خبر 1750238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha