هرجایی جهادی عمل کردیم موفق بودیم

حجت الاسلام ایزدپناه با اشاره به اینکه هرجایی که جهادی عمل کردیم موفق بودیم، گفت: باور کردن خود و خدا بسیار مهم و دارای ارزش است و باید بتوانیم یاور امام زمان(عج)، مسجد، جوانان و... باشیم و حق را یاری دهیم.

حجت‌الاسلام علی ایزدپناه_ کارشناس مذهبی امروز(جمعه، ۲۷ بهمن) در مراسم دعای ندبه که به همت هیات رزمندگان اسلام آستانه اشرفیه
در حرم مطهر شهدای شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد با بیان اینکه عصر ظهور نزدیک است گفت: باید برای اینکه این پرچم را به دست صاحبش برسانیم باید  خود را به تقوای الهی مسلح کنیم.

وی با بیان اینکه، باور کردن خود و خدا بسیار مهم و دارای ارزش است افزود: باید بتوانیم یاور امام زمان(عج)، مسجد، جوانان و... و. باشیم و حق را یاری دهیم.

ایزدپناه با تاکید بر ضرورت قوی شدن باور و اعتقاد جهت رسیدن به هدف نهایی تصریح کرد: باید آثار گناه و جرم را از خودمان دور کنیم و به «ورع» یعنی یک درجه بالاتر از تقوا برسیم.

وی با اشاره به اینکه هرجایی که جهادی عمل کردیم موفق بودیم، اظهار کرد: مشکل در بدنه انقلاب اسلامی افرادی هستند که وسط لحاف می خوابند.

ایزدپناه ادامه داد: عطر انقلاب ما همه جا پیچیده است و ازین رو باید مراقبه و محافظه داشته باشیم و تقوا را در خودمان تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: رونمایی از تقوای جدید یعنی کارایی جدید داشته باشیم زیراشناخت خودمان شناخت خدا را بوجود می آورد.

ایزدپناه تقوی به روز رسانی شده را مهم دانست و گفت: به اوج رساندن تقوا و تقویت ایمان مهم است.

وی افزود: یاد مرگ، زیاد وضو گرفتن، روزه  مستحب و ... تقوا را زیاد می کند و کسی که دعای ندبه می خواند روی زمین راه نمی رود.

ایزدپناه ادامه داد: جهان در حال تغییر است و نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است و تا زمانی که مشکلات امور دنیوی را حل نکرده ایم چگونه می خواهیم مشکلات و موانع ظهور را حل کنیم.

کد خبر 1750268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha