تعهد ۱۰۰۰میلیارد ریالی سپاه کربلا برای محرومیت زدایی در مازندران

سردار مسلمی گفت:در قالب رزمایش کشوری و تخصصی جهادگران فاطمی ۴۴۰برنامه با مشارکت هزار و ۱۰۰مهندس و با همکاری و نقش آفرینی ۲۶۰دستگاه اداری، اجرایی و فنی و مهندسی با هزینه ۱۰۰۰میلیارد ریال در سراسر مازندران اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سیاوش مسلمی- فرمانده سپاه کربلا در آئین افتتاحیه رزمایش کشوری و تخصصی جهادگران فاطمی و بزرگداشت روز مهندس که به میزبانی مازندران در سالن جلسات ستاد سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه این رزمایش از ۲۸بهمن ماه جاری آغاز و تا ۲اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این رزمایش در ۲۲ شهرستان استان در حال برگزاری است، گفت: ۴۴۰برنامه در قالب این رزمایش اجرایی می شود.

وی افزود: برنامه ها با مشارکت هزار و ۱۰۰مهندس و با همکاری و نقش آفرینی ۲۶۰دستگاه اداری، اجرایی و فنی و مهندسی در سراسر استان اجرایی می شود.

سردار مسلمی با بیان اینکه ۱۳کار شاخص در این رزمایش اجرامی شود، گفت: شش طرح نیز در این رزمایش به بهره برداری می رسد.

وی از بازدید و نظارت بر۳۳طرح عمرانی تحت عنوان راهیان پیشرفت خبر داد و افزود: ۲۵۷میزخدمت در قالب رزمایش جهادگران فاطمی برپامی شود.

سردار مسلمی از برپایی ۳۲همایش جهاد تبیین به همت بسیج مهندسین عمران خبر داد و یادآورشد: ۷۷دیدار و عیادت از خانواده های معظم شهدای مهندس استان انجام می شود.

وی از برگزاری رزمایش کمک مومنانه در ۲۲شهرستان خبر داد و گفت:در حوزه طرح های شاخصی که شروع شده حدود هفتصد میلیارد میلیارد ریال صرف اعتبار گذاشته شده و در افتتاح شش طرح بزرگی که عزیزان بسیج مهندسین در طول سال گذشته به آن پرداختند و ان شالله در این ایام افتتاح خواهد شد، حدود سیصد میلیارد صرف اعتبار شده و مجموعا در این رزمایش حدود هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1750389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha