پیش بینی استقرار ۳۷ شعبه اخذ رأی در بشرویه

علی‌زاده گفت: ۳۷ شعبه اخذ رای در بشرویه خواهیم داشت که از این تعداد ۱۳ شعبه سیار و ۲۴ شعبه به صورت ثابت رای مردم شهرستان بشرویه را اخذ خواهند کرد.

حسن علی‌زاده-فرماندار بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضامن جمهوریت نظام اسلامی و سند حمایت مردم از نظام و سند حق خواهی و آزادیخواهی ملت بزرگ ایران است.

وی در ادامه بیان کرد: هرچه انتخابات ها با حضور پررنگ مردم و با مشارکت بالای مردم و حضور پرشور آن‌ها برگزار شود قطعا ضریب امنیت را افزایش خواهد داد و پایه های اقتصاد را محکم تر خواهد کرد و اقتدار نظام اسلامی و عزت ملت بزرگ ایران را در دید جهانیان افزایش خواهد داد.

علیزاده با بیان اینکه دشمنان نظام و ملت ایران می خواهند حضور مردم را در انتخابات کم رنگ کنند، افزود: اما آن بنیه های قوی اعتقادی، دینی و ارزش های دینی و ملی مردم یقینا سنگ بزرگی جلوی روی دشمنان این ملت است. 

فرماندار بشرویه عنوان داشت: در راستای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد به عنوان مجری انتخابات در شهرستان بشرویه اقداماتی را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه ۳۷ شعبه اخذ رای در بشرویه خواهیم داشت، افزود: از این تعداد ۱۳ شعبه سیار و ۲۴ شعبه به صورت ثابت رای مردم شهرستان بشرویه را اخذ خواهند کرد. 

علیزاده درخصوص تعداد رای اولی ها در شهرستان بشرویه عنوان کرد: در شهرستان بشرویه ۳۰۰ رای اولی خواهیم داشت که به پای صندوق های اخذ رأی خواهند آمد.

کد خبر 1750847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha