لزوم فراگیرتر شدن مراسم احیای نیمه شعبان در مساجد استان تهران

جلسه ستاد اعیاد شعبانیه استان تهران با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، صبح امروز چهارشنبه(۲اسفند ماه) جلسه ستاد اعیاد شعبانیه استان تهران در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور اعضای این ستاد برگزار گردید.
دراین جلسه  حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی سخنانی از حضور حماسی مردم عزیز و انقلابی استان تهران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و همکاری دستگاه‌ها و فعالان مردمی تقدیر نمود و خلق این حماسه بزرگ که مدال پر افتخار رضایت ولی امر را به همراه داشت  را تبریک گفت.
حجت الاسلام محمودی عید بزرگ نیمه شعبان را از مهمترین اعیاد دانست که به صورت مردمی اداره شده و مورد توجه بوده است و همه دستگاه‌ها وظیفه دارند در جهت تقویت این حضور مردمی تلاش کنند و جشنهای امسال  با شعار مهدویت، ‌مشارکت و مقاومت برگزار می شود.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در برخی مساجد استان و از جمله احیای قرآنی در مسجد صدوق شهرری افزود:   برنامه احیای شب نیمه شعبان باید فراگیرتر شود  و مساجد دراین رابطه اهتمام ورزیده و صدا وسیما جهت پخش مستقیم مراسم احیا برنامه ریزی کند.
وی اجرای ندای لبیک یا مهدی و دعای فرج در شب نیمه شعبان در ساعت ۲۱ و پخش آن از بلندگوهای مساجد و بقاع متبرکه و برپایی نورافشانی در سطح استان و محلات و مناطق تهران و برگزاری برنامه های ویژه در مساجد و مهدیه ها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و جشنهای میدانی و شادپیمایی، پویش‌های نذر مهدی عج و تخفیف  و فضاسازی مناسب در سطح خیابانها و محله ها، حضور علاقمندان در مراسم باشکوه جیش القدس در جمکران و مسابقات فرهنگی و اجرای سرود از جمله برنامه هایی است که در نیمه شعبان اجرا خواهد شد.

کد خبر 1751033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha