کانون «منتظران ظهور» کازرون آماده برگزاری جشن نیمه شعبان می‌شود

شفیعی از برگزاری جشن نیمه شعبان همزمان با میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

محمدجعفر شفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس در خصوص اهمیت نیمه شعبان اظهار داشت: بهترین عیدها عید نیمه شعبان است و این جشن بهانه بسیار بزرگی دارد که سایر مناسبات این بهانه را ندارند و این بهانه وجود آقا امام زمان (عج) است.

وی افزود: جشن بزرگ نیمه شعبان با رویکرد ترویج و تقویت فرهنگ مهدویت در جامعه بویژه در بین نوجوانان و جوانان اهالی مسجد برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه برگزاری نشست های بصیرت افزایی و آگاهی بخشی با رویکرد تقویت و ترویج فرهنگ مهدویت از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری است، خاطر نشان کرد: برنامه های مختلفی از قبیل جشن بیعت، برپایی ایستگاه صلواتی، پخت و توزیع نذورات، آذین بندی مسجد الزهرا (س)، قرائت دعای فرج در شب نیمه شعبان، مسابقه کتابخوانی، مسابقه نقاشی، برگزاری نشست مهدویت، توزیع بسته های فرهنگی با موضوع مهدویت و غیره به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون انجام می شود.

شفیعی در ادامه به فضلیت ایام نیمه شعبان اشاره و تصریح کرد: توجه کردن و پرداختن به عید نیمه شعبان از اهمیت زیادی برخوردار است و فرهنگ‌سازی برای شادی در این ایام خجسته ریشه در مدیریت و سیره فرهنگی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارد.

وی در پایان گفت: همه ما باید تلاش کنیم حکومت حضرت امام عصر(عج) تحقق پیدا کند و با برگزاری این جشن ها، ارادت خودمان را به حضرت بقیه الله(عج) عرض نمائیم و امیدواریم در این راستا قدمی در جهت ارج نهادن به شعائر دینی برداشته شود.

کد خبر 1751331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha