ششمین جشنواره حلال مسلمانان در لندن آغاز می‌شود

ششمین جشنواره حلال مسلمانان با نمایش گزینه‌های سفر، غذاهای حلال و فعالیت های فرهنگی در لندن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « arabnews»، ششمین جشنواره حلال مسلمانان با نمایش گزینه‌های سفر، غذاهای حلال و فعالیت های فرهنگی در لندن برگزار می‌شود.

مرکز نمایشگاه «اکسل» لندن میزبان این جشنواه دو روزه است که بازدید از آن برای غیرمسلمانان هم آزاد است.

جشنواره حلال لندن از امروز، ۲۴ فوریه (شنبه ۵ اسفند) آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

سازمان‌دهندگان در بیانیه‌ای اعلام کردند که بازدیدکنندگان می‌توانند در این جشنواره با بسیاری از موارد مورد نیاز گردشگران مسلمان مانند رستوران‌های حلال آشنا می‌شوند و همچنین می‌توانند محصولات حلال دلخواه خود را خریداری کنند.

در جشنواره خرید این نمایشگاه، غرفه داران آخرین نمونه‌های هنرهای اسلامی، غذاهای حلال و محصولات زیبایی را به نمایش خواهند گذاشت.

برگزارکنندگان می‌گویند که این بخش یک تجربه خرید منحصربه‌فرد را فراهم می‌کند و به بازدیدکنندگان فرصت می‌دهد تا محصولاتی را که با ارزش‌ها و سبک زندگی آنها همخوانی دارد، خریداری کنند.

«ولید جهانگیر» بنیانگذار این جشنواره گفت: ما هیجان زده هستیم که جشنواره خرید مسلمانان لندن را بسیار باشکوه‌تر از قبل به اکسل لندن بازگردانیم.

وی افزود: این رویداد بستری برای جشن گرفتن و استقبال از تنوع و غنای فرهنگ مسلمانان است و هدف ما ایجاد یک تجربه جامع برای بازدیدکنندگان . علاقه‌مندان به سبک زندگی مسلمانان است.

گفتنی است، در این نمایشگاه بیش از ۲۵۰ غرفه بین المللی، فودکورت، فضایی برای بازی و سرگرمی کودکانی و مکانی برای اقامه نماز وجود دارد.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره همچنین به دیدن تئاتر خواهند نشست و از آشپزی‌ به سبک سنتی اسلامی بهره خواهند برد.

کد خبر 1751403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha