۱۱اسفند آخرین مهلت ارسال اثر به مسابقه استانی «من رأی می دهم»

علاقه مندان به شرکت در مسابقه هنرهای تجسمی و رسانه «من رأی می دهم» ویژه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ۱۱ اسفندماه فرصت دارند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با توجه به انتخابات  ۱۱ اسفندماه و تلاش برای حضور حداکثری آحاد مردم جامعه در  این انتخابات سرنوشت ساز، مردم شریف استان مازندران در گروه های مختلف سنی به ویژه رأی اولی ها می توانند با پیوست به این فراخوان، مهم‌ترین دلیل خود را برای شرکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در قالب «من رأی می‌دهم...» را اعلام کنند.

همه افراد می توانند آثار خود را به صورت تولیدات چندرسانه ای و تجسمی شامل: پوستر، عکس نوشت، پادکست، کلیپ، موشن گرافی و اینفوگرافی ارسال کنند.

شرکت در این فراخوان برای عموم آزاد است و هر شرکت کننده می تواند در ۲بخش و هر بخش سه اثر ارسال کنند.

۱۱اسفند آخرین مهلت ارسال اثر به مسابقه استانی «من رأی می دهم»

محورهای این فراخوان شامل آثار شرکت کنندگانی است که با محوریت مسجد محل با موضوع «من رأی می دهم...» تولیدات چندرسانه ای داشته باشند در بخش ویژه این رویداد رسانه ای داوری می شود.

تولید اثر با محوریت قهرمانان ملی(شهدا-نخبگان علمی-ورزشکاران-هنرمندان)، تولید اثر با محوریت امام محله (امام جماعت مسجد)، تولید اثر با محوریت خانواده های معظم شهدا، تولید اثر با محوریت رأی اولی ها، تولید محتوا با محوریت جامعه کارگری(کارگران-تولید کنندگان- کارآفرینان) و تولید محتوا انتخابات و ایران قوی است.

فرمت های قابل قبول در بخش کلیپ: ویدئوها افقی (لندسکیپ Landscape) فرمت MP۴، در بخش عکس : jpg، در بخش صوتی(پادکست) :MP۳، در بخش پوستر: ابعاد ۲۸*۴۳ سانتی‌متر ( A۳) و در بخش عکس نوشت: تصاویر افقی (لندسکیپ Landscape) است.

زمان ارسال آثار تا ۱۱اسفند ماه است و افراد می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا-تلگرام-واتساپ به آیدی @shomal_journaliste شماره ۰۹۲۱۶۴۳۷۲۹۷ ارسال کنند.

کد خبر 1751498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha