محافل قرآنی در خانه های قرآنی سقز برپا شد

حجت الاسلام رستمی گفت: در ایام شعبانیه تاکنون محافل قرآنی مختلف در تمامی خانه های قرآنی برای جوانان برپا شد.

حجت الاسلام ابراهیم رستمی رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد:محافل قرآنی و برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی در تمامی خانه قرآن ها برای جوانان برگزار شد.

وی افزود:یازدهم شعبان، سالروز ولادت جوان رعنای دشت کربلا، حضرت علی اکبر(ع) بود کهایشان الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار، است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز با اشاره به اینکه جوانان سرمایه‌های یک جامعه هستند و همواره دین اسلام تاکید و سفارش بر توجه به جوانان دارد گفت: جوانان فرصت جوانی را غنیمت بشمردند و در مسیر ائمه اطهار(ع) برای رسیدن به کمال و سعادتمندی گام بردارند.

وی تصریح کرد: ماه شعبان فضیلت‌های زیادی دارد و دعا، ‌ استغفار، روزه ‌داری و خواندن مناجات شعبانیه برای بندگان مومن بسیار توصیه شده است.

حجت الاسلام رستمی خاطر نشان کرد: برگزاری محافل قرآنی، آذین‌بندی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری جشن نیمه شعبان در هیئات مذهبی، برگزاری همایش افق روشن با حضور دکتر انوشه، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت نیمه شعبان است.

کد خبر 1751606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha