برگزاری مراسم اختتامیه اولین رویداد باشگاه نوجوانانه دعوت 

مراسم اختتامیه اولین رویداد باشگاه نوجوانانه دعوت ویژه مربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استاد قرائتی در خراسان رضوی در تالار شهر برگزار می‌شود.

علی اکبر روحی گل خطمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: مراسم اختتامیه و اهدای جوائز برگزیدگان اولین رویداد باشگاه نوجوانانه دعوت همراه با جشن مربیان و متربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان خراسان رضوی  ساعت۱۸ روز چهارشنبه ۱۶ اسفند در تالار شهر مشهد برگزار می‌شود. 

وی افزود: این رویداد که به کوشش موسسه فرهنگی هنری شهید روحی مشهد با هدف تقویت ایمان و رفتار دینی نوجوانان طراحی شده است؛ و در آن تقدیر از برگزیدگان اولین رویداد باشگاه نوجوانانه دعوت جوایزی اهدا خواهد شد. 

 مدیر کانون فرهنگی شهید روحی تصریح کرد: اولین رویداد باشگاه نوجوانانه دعوت با محوریت فعالیت های شاخص تربیتی و فرهنگی مربیان و متربیان  طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استاد قرائتی در خراسان رضوی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در محله ها و تقویت ایمان و رفتار دینی نوجوانان می باشد. 

وی بیان کرد: مربیان طرح تربیتی چهره به چهره  و چکامه در خط مقدم فعالیت های حوزه نوجوانان هستند که اگر بستر آن کامل تر شود می تواند در حوزه ارتباط گیری و فعالیت با نوجوان موثر باشد.

روحی با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ حلقه تربیتی در این خصوص در استان خراسان رضوی فعال هستند، افزود: هر کدام از دوستان معین منطقه خود هستند و داوطلبانه و با عشق و علاقه کار می کنند.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ برای مربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه ۳ دوره آموزشی طراحی و اجرا گردید. که اولین دوره در شهریور ۱۴۰۲ در دانشگاه فرهنگیان مشهد مقدس میزبان کلیه مربیان طرح در استان های کشور بودیم که جمعا ۲۴ ساعت آموزشی  با حضور اساتیدی همچون دکتر باغگلی؛ حجت الاسلام ارباب سلیمانی؛ دکتر اصغری نکاح؛ حجت الاسلام شفیعی؛ دکتر اقابابایی؛ حجت الاسلام بهاری را بهره برداری کردند. دومین دوره آموزشی در آبان ماه ۱۴۰۲ در شهر مقدس قم برگزار گردید.

وی ادامه داد: تعداد ۳۰ نفر از مربیان طرح از آستان خراسان رضوی در این دوره ۳ روزه حضور پیدا کردند که در آین دوره اساتید حجت الاسلام قرائتی؛ حجت الاسلام ارباب سلیمانی؛ حجت الاسلام بهشتی؛ حجت الاسلام نصوری؛ حجت الاسلام بهشتی؛ دکتر سید بشیر حسینی بودند  و در تاریخ ۳۰ آذرماه دوره یک روزه طرح در مشهد مقدس ویژه مربیان استان برگزار گردید که اساتید شامل حجت الاسلام حسینی زهان؛ دکتر سبزیکاران؛ استاد رضازاده و دکتر محمودی بودند و در مجموع مربیان طرح در سال ۱۴۰۲ حدود ۶۰ ساعت آموزشی را بهره برداری کردند . 

 مجری استانی طرح چهره به چهره و چکامه خراسان رضوی گفت: در حوزه چکامه (چهره به چهره برای کاهش  آسیب های اجتماعی محله ها)  دو سال قبل ورود کردیم و در مناطق  پر خطر مشهد مانند شهرک شهید رجایی و توس و حاشیه شهر مشهد در حال برگزاری هستیم.

 وی به رویداد نوجوانانه دعوت اشاره کرد و گفت: این رویداد در ۵ محور مربی برتر، متربی برتر، دلنوشته و ثبت خاطره برتر و کارهای خلاقانه در حوزه جذب بیشتر نوجوانان به حلقه ها و دستگاه های حامی و مشارکت کننده برتر برگزار می گردد.

روحی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد می توانند تا روز ۱۴ اسفند از بستر مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.mketab.ir ثبت‌نام کنند.

برگزاری مراسم اختتامیه اولین رویداد باشگاه نوجوانانه دعوت 

پایان پیام/

کد خبر 1751649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha