ایجاد فضای گفتمان سازی و پاسخگویی به مردم مشارکت در انتخابات را بالا می برد

دستخوان با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای گفتمان سازی و پاسخگویی شفاف به سوالات مردم در طرح ها و برنامه های کاندیداها، گفت: به هر حال هرکسی که گره ذهنیش باز شود قطعا مسیر درست را انتخاب کرده و رای می دهد.  

زهرا دستخوان_ مربی طرح امین در مدارس گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن اعلام حضور خود و دعوت مردم برای خلق حماسه ای دیگر در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: شاید بهترین روش، ایجاد فضای گفتمان سازی است، برای اینکه حرف های مردم شنیده شود و افرادی هم پاسخگوی این سوالات باشند.  

این عضو سفیران مهر (تذکر لسانی _امر به معروف و نهی از منکر) با اشاره به اینکه، با ایجاد فضای همدلی و دعوت از نمایندگان که واقعیت ها را برای مردم بازگو کنند این مسیر هموارتر خواهد بود، گفت: به هر حال همیشه مشکلات در جامعه وجود دارد و صد درصد نمی توان همه موانع را رفع کرد ولی خیلی کارها نیز شدنی هستند که می توان با صداقت و همراه بودن با مردم بهتر انجام داد.  

دستخوان افزود: محتوایی که پیام شهدا از اهمیت و شرکت در انتخابات را مطرح می کند، خوانده شود یا در بنرهایی نوشته و در دیدگان مردم قرار بگیرد تا یادآوری شود چه خون هایی برای حفظ این سرزمین و این نظام ریخته شده است.

وی تصریح کرد: حربه و هدف دشمن بهم زدن همدلی، وحدت و کم جلوه دادن نقش و اهمیت انتخابات و همچنین بی ارزش کردن حضور مردم است ازین رو می بایست این موضوع را برای مردم تبیین کرد.

دستخوان اظهار کرد: شبهاتی که در ذهن مردم نسبت به انتخاب که سرنوشت خودشان و کشورشان هست را باید شفاف بیان کرد و راهکار ارایه نمود.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال هرکسی که گره ذهنیش باز شود قطعا مسیر درست را انتخاب کرده و رای می دهد.  

دستخوان با تاکید بر ضرورت پخش کلیپ هایی که از سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: از فضاسازی هایی که دشمن این روزها برای کم رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات انجام می دهد می توان به هدف آنها پی برد که بدون شک نمی تواند دلسوزی و کمک به ابران و ایرانی باشد.

وی با تاکید بر اینکه هدف دشمن ایجاد گسستگی، عدم وحدت و یکپارچگی در بین مردم است افزود: اگر باورهای دشمن نسبت به نظام و مردم روشن شود روی تصمیم خیلی ها اثرگذار خواهد بود.  

دستخوان اضافه کرد: سخنان صوتی و کلیپ های تصویری شهدا در حفظ و حراست این کشور، سخنان مادران و پدران شهدا در اهمیت حضور مردم در انتخابات باید پیش تر نمایش داده شود تا جوانترها بدانند هم سالان آنها در گذشته با چه ایمان و عقیده ای پای ارزش هایشان ایستادند و مقاومت کردند.

کد خبر 1752168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha