همراهی فرماندهان نیروهای مسلح با حماسه حضور مردم

فرماندهان نیروهای مسلح کشور با حضور در شعب اخذ رأی، آراء خود را در صندوق‌ها انداختند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، فرآیند دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از صبح امروز (جمعه، ۱۱ اسفند) آغاز شده است. رهبر معظم انقلاب اسلامی در همان دقایق اولیه آغاز رأی گیری یعنی ساعت ۸ صبح، آراء خویش را در صندوق رأی انداختند.

چشم دنیا به انتخابات ایران است 

رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از آنکه آراء خویش را در صندوق رأی انداختند، فرمودند: ملت عزیزمان بدانند که چشم بسیاری از مردم دنیا چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی، امروز چشمشان به ایران و شماست و می‌خواهند ببینند که شما در این انتخابات چه می‌کنید و نتیجه انتخابات شما چه می‌شود. هم دوستان ما و کسانی که به ملت ایران علاقه دارند و چه بدخواهان، از همه طرف چشم‌ها مترصد مسائل کشور ما و ملت عزیز ماست؛ به این موضوع توجه کنید، دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید کنید.

از همان دقایق و ساعات آغازین رأی گیری مسئولان لشکری و کشوری با حضور در پای صندوق های رأی، آرای خود را در صندوق انداختند.

حضور باشکوه فرماندهان نیروهای مسلح در انتخابات

سرلشکر باقری آرای خود را به صندوق انداخت

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح با حضور در مسجد جامع لویزان، در انتخابات شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

حضور باشکوه فرماندهان نیروهای مسلح در انتخابات

فرمانده کل ارتش رأی خود را به صندوق انداخت

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲- با حضور در شهرک شهید فلاحی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات خبرگان رهبری شرکت کرد.

حضور باشکوه فرماندهان نیروهای مسلح در انتخابات

فرماندهان نیروی زمینی و دریایی ارتش رای خود را به صندوق انداختند

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در شهرک شهید فلاحی رأی خود را به صندوق انداخت.

حضور باشکوه فرماندهان نیروهای مسلح در انتخابات

علاوه بر این امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش نیز با حضور در شعبه اخذ رای، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مشارکت کرد.

حضور باشکوه فرماندهان نیروهای مسلح در انتخابات

غفلت نکنید و پای صندوق رای بیایید

امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفند با حضور در شعبه اخذ رای در مسجد جامع ابوذر تهران گفت: یکی از عوامل مهم امنیت، حضور مردم در پای صندوق‌های رای است و شرط کافی برای حفظ امنیت و ایستادن قدرتمندانه مقابل دشمن، حضور مردم، همگرایی، وحدت و یکپارچگی است.

حضور باشکوه فرماندهان نیروهای مسلح در انتخابات

انتخابات حرکتی برای مایوس کردن دشمنان این مرز و بوم است

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح با حضور در محل اخذ رای در مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی سازمانی ستاد نیروی هوایی ارتش رای خود را به صندوق انداخت و گفت: جبهه حق و باطل کاملا مشخص و شفاف است و جبهه باطل به شدت به دنبال هدف قرار دادن باورهای مردم ما و کاستن حضور مردم در انتخابات است.

حضور باشکوه فرماندهان نیروهای مسلح در انتخابات

مشارکت مردم در انتخابات معادلات جهانی را به نفع ما رقم خواهد زد

 امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی صبح امروز (جمعه) و همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در نخستین دقایق آغاز رای گیری با حضور در مسجد امام صادق(ع) کوی انقلاب در محل اخذ رای گیری آراء منخبین خود را به صندوق انداخت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در محل اخذ رای‌گیری گفت: مشارکت مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را نقش بر آب و معادلات جهانی را به نفع ما رقم خواهد زد.

کد خبر 1752598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha