مشارکت چشمگیر جوانان کرمانشاهی در انتخابات/ روند برگزاری انتخابات در آرامش کامل در جریان است

شکیبا مهر گفت: در همان ساعت اولیه رای گیری بیش از ۱۸ هزار جوان ۱۸ تا ۲۵ ساله کرمانشاهی در پای صندوق‌های رای در کرمانشاه حضور پیدا کردند و این مشارکت همچنان ادامه دارد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخاباتی است که برای تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی است. تعیین صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی و نظارت برانتخابات بر عهده شورای نگهبان می‌باشد.

براساس این گزارش، تاکنون یازده دوره از این انتخابات برگزار شده‌است؛ انتخابات دورهٔ اول در ۲۴ اسفند ۱۳۵۸ و انتخابات دورهٔ یازدهم در ۲ اسفند ۱۳۹۸ انجام شد.

همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران، انتخاباتی است که برای تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که  در نخستین مجلس شورای ملی پس از انقلاب اسلامی، نام این مجلس به مجلس شورای اسلامی تغییر پیدا کرد.

مشارکت چشمگیر جوانان کرمانشاهی در انتخابات/ روند برگزاری انتخابات در آرامش کامل در جریان است

نیروهای پلیس با همه توان از آراء مردم حراست می کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، نیروی پلیس عهده دار تامین امنیت این رویداد مهم شده اند و با همه وجود از آراء مردم حراست می کنند، گفت:پلیس هم از همان ابتدای کار همه ظرفیت خود را برای تامین امنیت مطلوب انتخابات بکار گرفت ودر تمامی شعب حضورداریم و با همه توان از آراء مردم حراست می کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: مثل انتخابات گذشته حضور حداکثری خود را حفظ و انتظار و نقشه دشمنان را خنثی کنند و دشمنان این انقلاب را مایوس و نامید گردانند.

وی خاطر نشان کرد: برای این انتخابات در استان کرمانشاه هشت هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت انتخابات و مسائل جانبی آن در نظر گرفته شده است لذا مشارکت در این رویداد مهم ملی می تواند باعث افزایش اقتدار کشورمان در مجامع جهانی و بین المللی شود.

حاجیان اظهار کرد: مردم فهیم و با بصیرت استان کرمانشاه همواره در دفاع از ارزش های نظام و انقلاب پیشگام بوده اند و امروز هم با حضور پرشور و شعور خود پای صندوق های رای حماسه ای دیگر می آفرینند و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

مشارکت چشمگیر جوانان کرمانشاهی در انتخابات/ روند برگزاری انتخابات در آرامش کامل در جریان است

*مشارکت خوب جوانان کرمانشاهی در انتخابات 

در ادامه مهدی شکیبا مهر امروز جمعه 11 اسفند ماه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان کرمانشاه، گفت: خوشبختانه تا کنون با استقبال خوب مردم استان در این دوره انتخابات مواجه بودیم و طبق آمار اعلام شده تا ظهر امروز بیش از ۱۵۲ هزار کرمانشاهی آرای خود را به صندوق انداختند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: تا کنون بیش از ۱۸ هزار جوان ۱۸ تا ۲۵ ساله کرمانشاهی در پای صندوق‌های رای در ساعات اولیه رای گیری حضور یافتند  همچنین در همان ساعات اولیه ۱۹۰۰ سالمند رده سنی ۸۵ تا ۹۵ سال هم در انتخابات شرکت کردند که دراین دوره ۱۲۰ سالمند بالای ۹۵ سال تا کنون پای صندوق های اخذ رای حاضر شده و رای خود را به صندوق انداختند.

وی تاکید کرد: مردم هرچه سریعتر و تا قبل از اعلام پایان رای گیری به محل شعب اخذ رای مراجعه کنند و رای دادن خود را به ساعت پایانی موکول نکنند.

شکیبا مهر اظهار کرد:  در این دوره انتخابات داشتن شناسنامه الزامی نیست و افراد می‌توانند با یکی از پنج مدرک هویتی شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و  یا کارت پایان خدمت در انتخابات شرکت کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت:دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی، با تبلیغات سوء خود تلاش دارند، با کم اهمیت جلوه‌دادن انتخابات و کم‌رنگ دانستن نقش مردم در تعیین سرنوشت، آن‌ها را نسبت به آینده ناامید کنند؛ اما قطعاً مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی، فریب این تبلیغات را نخواهند خورد و با صلابت آرای خود را در صندوق ها خواهند انداخت.

کد خبر 1752602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha