مسابقه عکس سلفی پای صندوق رأی در کتابخانه

اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان مسابقه عکس سلفی در پای صندوق های رأی شعب انتخابات در کتابخانه های عمومی را ویژه خانواده های گیلانی برگزار کرد.  

مجید زمانداری_ مدیر روابط عمومی کتابخانه های عمومی گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان مسابقه عکس سلفی در پای صندوق های رای شعب انتخابات در کتابخانه های عمومی را ویژه خانواده های گیلانی برگزار می کند.  

وی گفت: علاقه مندان می توانند از حضور خود به همراه خانواده در پای صندوق‌های رای در کتابخانه عمومی عکس سلفی گرفته و آنرا برای مسئول کتابخانه بفرستند و پس از داوری عکس ها برنده جایزه شوند.

زمانداری با اشاره به اینکه، حضور مشتاقانه مردم در ۸ شعبه اخذ رأی در کتابخانه های عمومی استان گیلان از نخستین ساعات امروز(جمعه، ۱۱ اسفند) قابل توجه بود افزود: کتابخانه های باقرالعلوم(ع) و رسول اکرم(ص) پونل در رضوانشهر، شمس لنگرودی در لنگرود، شرفی ماسوله در فومن، شهید مطهری شاندمن، مرحوم مظاهر محمودزاده تاسکوه و شهید علیرضا شیرزاد هر سه در ماسال و شهید بهشتی در خمام به عنوان شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده بودند.

مسابقه عکس سلفی پای صندوق رأی در کتابخانه

مسابقه عکس سلفی پای صندوق رأی در کتابخانه

مسابقه عکس سلفی پای صندوق رأی در کتابخانه

کد خبر 1752724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha