توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشی بین نیازمان در آستانه ماه رمضان

حجت الاسلام غریبی از تهیه و توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمان در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو خبر داد.

حجت الاسلام بهنام غریبی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان و عید سعید باستانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: ۲۵۰۰ بسته معیشتی به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تهیه و همچون سنوات گذشته در آستانه ماه میهمانی الهی و سال نو در بین نیازمندان توزیع می شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در استان مرکزی افزود: این رزمایش همدلی و احسان به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی انجام و توسط گروه های جهادی در بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرهنگی، سویا، رشته سوپی، قند و لپه و لوبیا است، خاطر نشان کرد:  ارزش ریالی هر بسته ۱ میلیون تومان است.

حجت الاسلام غریبی همچنین به تقدیر از گروه های جهادی اشاره کرد و گفت: همزمان با روز احسان و نیکوکاری، از فعالان اجتماعی، گروه های جهادی و مراکز خیریه به مناسبت گرامیداشت روز احسان و نیکوکاری تقدیر می شود.

وی همچنین به فعالیت های ستاد اجرای فرمان امام در استان مرکزی در راستای جوانی جمعیت و فرزند آوری اشاره کرد و گفت: به والدینی که صاحب فرزند سوم یا فرزند دو یا چند قلو می شوند، پک «لبخند مادری» اهدا می شود که از بدو تولد تا ۶ ماهگی در اختیار آنان قرار می گیرد و ارزش هر پک ۱۰ میلیون تومان است.

حجت الاسلام غریبی همچنین به فعالیت های این نهاد در راستای ارائه تسهیلات قرض الحسنه به زوجین نابارور اشاره کرد و گفت: به این زوجین مبلغ ۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ناباروری تعلق می گیرد.  

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در استان مرکزی ادامه داد: کارهای این ستاد با همت و همکاری گروه های جهادی انجام می شود.

کد خبر 1753087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha