مسئولیت اجتماعی معادن در شورای اجتماعی خراسان جنوبی بررسی می شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: مسئولیت اجتماعی معادن و صنایع در شورای اجتماعی استان به عنوان یک پیشنهاد خوب از سوی دارالشفای سرایان مطرح و بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسین رضا نخعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی در همایش تجلیل از خیرین دارالشفای قمر بنی هاشم سرایان با اشاره به شور و حال موجود در ارائه خدمات و فعالیت های شایسته خیرین در راه‌اندازی و تجهیز موسسه خیریه قمربنی هاشم را نمونه‌ای از شور حال، اخلاص و توکل دوران دفاع مقدس توصیف  و تصریح کرد: امروز هم باید با همان شور و حال در میدان بود و با فعالیت ها و خدمات خود زمینه ساز تمدن نوین اسلامی امام زمان(عج) باشیم.


وی کارهای خیر خیرین در احداث دارالشفا را یکی از مسیرهای تحقق تمدن نوین اسلامی توصیف کرد و در ادامه روحیه جهادی، انقلابی و تحولی مدیر موسسه دارالشفای قمر بنی هاشم را قابل تحسین برشمرد.

نخعی تاکید کرد: مسئولیت های اجتماعی معادن و صنایع در شورای اجتماعی استان به عنوان یک پیشنهاد خوب از سوی دارالشفای سرایان مطرح و بررسی خواهد شد تا بخشی از درآمد و منافع معادن و صنایع توسط صاحبان معادن و صنایع به صورت ماهانه مورد توجه قرار گیرد و به درستی و با دقت بیشتر در مناطق عملیاتی شود.


مدیر موسسه درمانی قمربنی هاشم سرایان هم با ارایه گزارشی از روند فعالیت های انجام شده با مشارکت و همراهی خیرین در این موسسه گفت: پویایی و تحرک بیشتر در بخش سلامت شهرستان یکی از اتفاقات مبارکی است که با راه اندازی این موسسه به عنوان کار جهشی و جهادی در شهرستان ایجاد شده است.


محمدرضا ابراهیم زاده با اشاره به راه اندازی خدمات کامل دندانپزشکی و جذب بالغ بر ۱۵ پزشک متخصص در رشته های مختلف و برخورداری از تجهیزات و امکانات مختص هر رشته را نمونه ای از نشاط در حوزه سلامت شهرستان معرفی کرد.


وی تجلیل از ۹۹ نفر خیر در سال جاری را انجام وظیفه ای در راستای برگزاری همایش سالانه خیرین عنوان کرد و با قدردانی از نقش خیرین در راستای توفیقات حاصل شده  گفت: در طول یک سال اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و 500 میلیون تومان به همت خیرین جهت تامین تجهیزات و امکانات موسسه تامین شده است.


در پایان این مراسم از دستگاه سونوگرافی خریداری شده از محل کمک های خیرین رونمایی شد.


 

کد خبر 1753282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha