طرح نوروزی در سطح محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی آغاز می‌شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای طرح نوروزی در سطح محورهای مواصلاتی استان از ۲۵ اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، محمد فدوی با اشاره به اینکه طرح راهداری نوروزی در استان از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: طرح راهداری نوروزی برای عبور ایمن، کاهش حوادث جاده‌ای و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی اجرا می شود.


وی افزود: در قالب این طرح روزانه ۳۸  اکیپ ثابت و سیار به‌صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود و ۲۵۰ نیرو ، ۲۳۰ دستگاه خودرو و ۳۳ باب راهدارخانه در این طرح فعالیت خواهند کرد.


فدوی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان در این ایام افزایش یابد، تصریح کرد: در همین راستا از اول اسفند ماه نسبت به آماده سازی راه‌های ارتباطی برای سفر ایمن کاربران جاده ای اقدام شده است.


وی به برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران با همکاری سایر دستگاه‌های امداد جاده‌ای اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای آمادگی هر چه بهتر در خدمات‌رسانی ایجاد شده است.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به فعالیت این اداره کل در ایام نوروز ۱۴۰۳ یادآور شد: راهداران استان در طول ایام نوروز به صورت شبانه روزی آمادگی کامل برای سرویس دهی به مسافرانی که از محورهای مواصلاتی استان تردد می کنند را دارند.


وی یادآور شد: سامانه ۱۴۱ راهداری هم به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و ایرادات احتمالی است و همکاران ما در مرکز مدیریت راه ها به صورت تلفنی پاسخگوی کاربران جاده ای هستند.

کد خبر 1753709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha