برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن در آستارا

حسینی از برگزاری مراسم جزء‌خوانی و ختم قرآن کریم در شهرستان آستارا خبر داد.

سید اصغر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: ماه رمضان فرصت مناسب و ارزشمندی برای آشنایی مردم به ویژه نسل امروزی با قرآن و فرهنگ زندگی قرآنی است و باید نهایت استفاده را از این ماه پر خیر و برکت ببریم.

مسئول دارالقرآن المهدی(عج) بندر آستارا از برگزاری مراسم جزء‌خوانی و ختم قرآن کریم در ماه رمضان خبر داد و افزود: این مراسم معنوی از اول ماه مبارک رمضان با قرائت اساتید و قاریان برجسته کشوری، استانی و شهرستانی در مصلای نماز جمعه آستارا برگزار می‌شود.

وی تصریح‌کرد: مراسم جزء‌خوانی و ختم قرآن کریم در ایام ماه مهمانی خدا؛ بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود.

حسینی گفت: در این محافل نورانی حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی امام جمعه آستارا،حجت‌الاسلام محرم فیضی، حجت‌الاسلام محمد سبلانی، سید اصغر حسینی، سید عادل شبیبی، محمد حبیب‌زاده، امید چالاک، سینا هنری، جواد دارایی، محمد مهدی کوثری و محمد جواد کوثری به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این برنامه معنوی ترویج فرهنگ قرآنی، تشویق جوانان به امر قرائت و عمل به احکام نورانی قرآن کریم است، افزود: اهدای جوایز روزانه به شرکت کنندگان از دیگر بخش‌های مراسم جزء‌خوانی و ختم قرآن کریم درمصلای نماز جمعه آستارا خواهد بود.

مسئول دارالقرآن المهدی(عج) بندر آستارا در پایان از عموم اساتید، مربیان، قرآن آموزان، قرآن دوستان، مردم مومن و مذهبی بندر آستارا دعوت بعمل آورد در این مراسم پرفیض و معنوی شرکت کنند.

کد خبر 1754266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha