مواسات رمضانی بچه‌های مسجد با محرومان

محبوبه جبالبارزی با شرح برنامه‌های مومنانه کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) در عنبرآباد، گفت: طرح اطعام علوی در ماه رمضان اجرا و طی آن هر چهارشنبه ۳۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند و فقرا توزیع می‌شود.

محبوبه جبالبارزی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان طبق روال هر ساله برگزاری مراسم جزء خوانی است که هر روز یک ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: در سحرهای ماه مبارک رمضان نیز ویژه برنامه مناجات خوانی با حضور مداحان شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این نیز هر شب مسابقه پرسش و پاسخ رمضان بین اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد و با اهدای جوایز از نفرات برتر تجلیل می شود.

جبالبارزی اظهار کرد: پس از اقامه نماز مغرب و عشاء سفره افطاری پهن می شود و با افطاری گرم پذیرای مهمانان خانه خدا خواهیم بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان برپایی غرفه کودک است که در این غرفه سعی می کنیم دختران ۹ ساله که به سن تکلیف رسیده اند را با احکام آشنا کنیم.

وی عنوان کرد: همچنین در این غرفه برای کودکان دختر و پسر ۵ تا ۹ ساله ویژه برنامه قصه گویی با موضوع قصه های قرآنی برگزار می شود.

جبالبارزی با اشاره به این که بچه ها در این غرفه نقاشی می کشند و جایزه می گیرند، خاطرنشان کرد: هدف ما در کنار ایجاد فضای سرگرمی برای کودکان، آشنایی آنها با ماه مبارک رمضان و فضیلت های این ماه است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ابراز کرد: قصد داریم طرح اطعام علوی را در ماه رمضان اجرا کنیم که در این راستا قرار است هر چهارشنبه ۳۰۰ پرس غذای گرم را در بین خانواده های نیازمند و فقرا توزیع کنیم.

وی اظهار کرد: همچنین تعدادی بسته معیشتی هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان تهیه کرده ایم که امروز در بین نیازمندان توزیع خواهند شد.

جبالبارزی یادآور شد: در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان با مشارکت بچه های مسجد یک دستگاه آبگرم کن برای خانواده ای نیازمند خریداری و تحویل آنها شد.

کد خبر 1754343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha