کمیته امداد زنجان با اطعام و افطاری به نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی به استقبال ماه رمضان رفت

کمیته امداد زنجان با اطعام و افطاری به نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی به استقبال ماه رمضان رفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان شامل ۵ برنامه محوری از جمله اطعام و افطاری نیازمندان، تهیه بسته معیشتی خانواده ها، طرح های حامی یابی برای ایتام، طرح مفتاح الجنه سرکشی از خانواده های نیازمند و در آخر زکات فطریه است.

صالحی با بیان اینکه اوایل اسفندماه آشپزخانه مهدوی در زنجان شروغ به کار کرد؛ گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم، طبخ و توزیع غذای گرم میان جامعه هدف و توزیع افطاری ساده از محورهای فعالیت این طرح بوده است که به همکاری خیران، نیکوکاران، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و دستگاه های اجرایی انجام می شود.

وی تصریح کرد: در کنار توزیع غذای گرم، تهیه بسته‌های معیشتی نیز در ماه رمضان در دستور کار این نهاد قرار دارد و تا پایان ماه رمضان، تمامی خانواده‌های تحت حمایت از بسته‌های غذایی ومعیشتی بهره‌مند خواهند شد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود: همچنین پویش حامی یابی برای فرزندان ایتام و محسنین در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه در ایام ضربت خوردن مولا علی (ع) اجرا خواهد شد.

وی به برنامه پایانی این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: برنامه اصلی در پایان ماه مبارک رمضان همزمان با برگزاری نماز عید فطر دریافت زکات فطریه مردم روزه دار است که در مساجد و مصلی های نماز جمعه انجام خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن قدردانی از همکاری خیران در طرح‌های مشارکتی این نهاد در طول سال خاطرنشان کرد: خیران نیک اندیش زنجان برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد در ماه رمضان می‌توانند از طریق کد دستوری # ۰۲۴* ۸۸۷۷* با تلفن همراه یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در سنت خیر اطعام و کمک به نیازمندان سهیم شوند.

کد خبر 1754455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha