طرح تئاتر بچه های مسجد با هدف تربیت هنرمند متعهد مسجدی برگزار شد

جعفر نیک نفس گفت: طرح تئاتر بچه های مسجد در قالب یک دوره آموزشی با هدف تربیت هنرمند متعهد مسجدی برگزار شد تا بتوانیم از ظرفیت هنری این هنرمندان در بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۲ اسفندماه) آیین طرح تئاتر بچه های مسجد با حضور گروه های تئاتر مسجدی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

جعفر نیک نفس در این آیین، تئاتر را یکی از ابزارهای موثر انتقال مفاهیم ارزشی، دینی و انقلابی دانست و گفت: از ابزار هنر می توان برای جهاد تبیین و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان استفاده کرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: طرح تئاتر بچه های مسجد در قالب یک دوره آموزشی با هدف تربیت هنرمند متعهد مسجدی برگزار شد تا بتوانیم از ظرفیت هنری این هنرمندان در بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد، ابراز کرد: کانون های مساجد به عنوان حلقه های میانی می توانند رابط بین دولت و مردم باشند و در اعتلای فرهنگ منطقه به دولت کمک کنند.

نیک نفس بیان کرد: دوره های آموزشی توانمندسازی مدیران کانون های مساجد جنوب کرمان در جذب نوجوانان و جوانان در دستور کار برنامه های سال آینده قرار دارد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه هایی که در سال آینده دنبال خواهیم کرد، تربیت جوان پیشران است تا در آینده این جوانان پیشران، اجرای فعالیت های فرهنگی مساجد را در دست بگیرند.

وی عنوان کرد: علاوه بر این نیز در سال آینده سعی داریم نشست های تعاملی و هم افزایی با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد را به طور مستمر در شهرستان ها برگزار کنیم تا هم دغدغه های آنها را بشنویم و هم از نقطه نظرات آنها برای پویایی کانون های فرهنگی هنری استفاده کنیم.

گفتنی است؛ اختتامیه طرح تئاتر بچه های مسجد همراه تجلیل از عوامل اجرایی این طرح به ایستگاه آخر رسید.

کد خبر 1754576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha