راهپـیـمـایی مـردمـی «جمعـه‌های خشـم و انـزجار» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:راهپـیـمـایی مـردمـی «جمعـه‌های خشـم و انـزجار» به منظور اعـلام همبسـتگـی و حمــایـت از ملـت مظلـوم و مقـاوم فلســطیـن و غزه در مناطق مختلف استان‌ برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با اشاره به راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه، اظهار کرد: تظاهرات جمعه خشم هر هفته توسط چند استان برگزار می‌شد که این هفته نوبت به استان کهگیلویه و بویراحمد رسید و جهت راهپیمایی خشم مردم نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت از مردم مظلوم غزه، نمازگزاران و مردم استان راهپیمایی برگزار می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمعه نخست ماه مبارک رمضان نیز مثل جمعه آخر ماه رمضان امسال تظاهرات خشم بعد از نماز جمعه در سراسر میعادگاه‌های برپایی نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از عملیات طوفان الاقصی، چند روزی راهپیمایی سراسری در کشور برگزار شد که بعد از آن طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هر جمعه در چند استان تظاهراتی تحت عنوان «جمعه‌های خشم» برگزار شود.

حجت الاسلام خاضع یادآور شد: تظاهرات جمعه خشم این هفته در استان های کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، آذربایجان غربی و... در استمرار تظاهرات جمعه‌های خشم در کشور بعد از نماز نخستین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم مومن، متدین و روزه‌دار استان ما با شرکت در این تظاهرات، خشم و انزجار خود را از جنایت‌های بی‌شرمانه و وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و همچنین حمایت و همبستگی خود را با مردم مقاوم فلسطین اعلام و ابراز خواهند کرد.

وی گفت: در اسـتمـرار راهپـیـمـایی مـردمـی «جمعـه‌های خشـم و انـزجار» از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامی آن آمریکای جنایتکار و اعـلام همبسـتگـی و حمــایـت از ملـت مظلـوم و مقـاوم فلســطیـن و غزه جمـعــه این هفته، ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ بعد از اقامه نماز پرصلابت و عبادی، سیاسی جمعه در مناطق مختلف استان‌ کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

کد خبر 1754711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha