اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان مرکزی

حجت الاسلام واحدی از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان مرکزی خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی،حجت الاسلام عبدالله واحدی، مدیر کل اوقات و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان مرکزی، گفت: برنامه های مختلفی با حضور اقشار مختلف مردم در ساعت تحویل سال نو در ۴۳ بقعه برگزار می شود. 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی افزود: مراسم سخنرانی و تحویل سال در ۳۹ بقعه با موضوع و محور عید و ماه رمضان برگزار خواهد شد. 

وی همچنین از برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی در ۶ بقعه متبرکه استان مرکزی خبر داد و اضافه کرد: برنامه «همه واقف باشیم» نیز در ۱۱ متبرکه استان مرکزی ترتیب داده شده است که در این بقاع مشاوره در خصوص چگونگی وقف به واقفان خیر اندیش ارائه می شود. 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی در ۱۸ بقعه متبرکه استان مرکزی خبر داد و گفت: مطابق با ایام گذشته این مسابقات در بین زائرین و مسافران نوروزی برگزار خواهد شد. 

این مقام مسئول همچنین به برپایی  دفتر پاسخگویی به سوالات شرعی در ۳۳ بقعه نیز اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع ۸ هزار و ۵۰۹ برنامه در ۶۴ بقعه استان مرکزی برگزار می شود. 

این مقام مسئول همچنین از اعزام ۳۰ مبلغ به مناطق مختلف استان مرکزی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۳ مبلغ اعزامی، ۱۵ بومی و ۲ مبلغ مستقر هستند. 


وی ضمن تقدیر از حضور و مشارکت خیرین در برنامه های فرهنگی نیز بیان کرد: در برنامه های مختلف به ویژه افطاری ساده از حضور و مشارکت خیرین استفاده می شود. 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی همچنین به اجرای طرح قرار ۱۲ اشاره کرد و گفت است طرح در ۱۲ هر ماه با هدف دستگیری از نیازمندان و محرومین برگزار می شود و در فروردین روز جمهوری اسلامی نیز طرح قرار ۱۲ با توزیع سبد غذایی در بین اقشار کمتربرخوردار اجرا می شود. 

حجت الاسلام واحدی اجرای برنامه خدیجه مادر امت، راهپیمایی روز جهانی قدس، اجرای طرح نسیم کرامت، برپایی غرفه های مختلف به منظور پاسخ به سوالات شرعی، احکام، کودکان و... را از دیگر برنامه های اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در طرح آرامش بهاری دانست.

کد خبر 1754790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha