نتایج مسابقه عکاسی نیمه شعبان خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی اعلام شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: نتایج مسابقه عکاسی نیمه شعبان که به همت خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی اجرا شده بود، مشخص شده است.

حجت الاسلام علی محقی-مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت نیمه شعبان اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی کرده بود.

وی ادامه داد: این مسابقه برای اولین بار با هدف تقویت سوق دادن بچه های مسجد به ثبت آثار فاخر از اعیاد و جشن ها و مناسبت ها از یکم تا نهم اسفندماه برگزار شده است.

حجت الاسلام محقی با بیان اینکه ۲۲۰ اثر به مسابقه عکاسی نیمه شعبان ارسال شده بود، افزود: علاوه بر خراسان جنوبی از استان های دیگر همچون قزوین، مرکزی، تهران و اصفهان نیز در این مسابقه شرکت کرده بودند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: آثار ارسالی جواد بساقی از خمین، ملیکا معتمدی نیا از بیرجند، امیرعباس غلامی از خمین و مهدیه مهرور از بیرجند به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده اند.

حجت الاسلام محقی با اشاره به اینکه داوری این آثار توسط محسن نوفرستی، عکاس و مدرس حوزه عکاسی استان خراسان جنوبی انجام شده است، یادآور شد: طبق نظر داور هیچ اثری به عنوان اول، دوم و یا سوم انتخاب نشده است و چهار نفر به عنوان برگزیده تجلیل و تقدیر می شوند.

کد خبر 1755013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha