طرح اطعام مهدوی با افطاری ۳۲ هزار پرس بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد ملایر

خراسانی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان در طرح اطعام مهدوی ۳۲ هزار پرس غذا بین خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر توزیع می‌شود.

علی خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: کمیته امداد بر اساس تکالیف ذاتی خود درزمینهٔ ترویج فرهنگ خیر و احسان و تعامل با خیران و مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، گروههای جهادی و مردم نوعدوست طرح اطعام مهدوی را باهدف اطعام نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز کرده است.

مدیرکمیته امداد شهرستان ملایر با بیان اینکه توزیع بسته‌های مواد غذایی، غذای گرم و افطاری ساده ویژه خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت از اهداف اجرای اطعام مهدوی در آستانه ماه مبارک رمضان  است افزود: در طرح اطعام مهدوی  ۳۲ هزار پرس غذا بین خانواده‌های نیازمند  و زیر پوشش توزیع می‌شود.

 وی  با بیان اینکه پایگاه‌های کمیته امداد و ۱۵ مرکز نیکوکاری در این طرح مشارکت دارند افزود: سال گذشته ۲۵ هزار پرس غذا در طرح اطعام مهدوی در بین خانواده های نیازمند و زیر پوشش توزیع شد که  امسال ۷ هزار نفر افزایش دارد.

خراسانی ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت خیرین در این طرح  تصریح کرد: توقع داریم مردم نوعدوست و خیرین برای سبد کالا وافطاری طرح اطعام مهدوی امسال نیز بیش از گذشته یاری گر این نهاد باشند.

وی با اشاره به اینکه  تا کنون ۵۰۰ میلیون تومان  برای طرح سبد کالا و اطعام مهدوی توسط خیرین و مردم در ملایر کمک جمع آوری شده اضافه کرد:در ایام تعطیلات نوروز نیز دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از توزیع ۷ هزار سبد کالا در بین خانواده های زیر پوشش  این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان از ۱۵ تا ۲۳ ماه بهار قرآن طرح اکرام ایتام نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۷۰۰ کودک یتیم و طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی  ملایر هستند افزود: با توجه به طرح اکرام ایتام بنا داریم امسال ۳ هزار حامی را برای حمایت از کودکان یتیم و طرح محسنین جذب کنیم و در حال حاضر نیز ۱۱ هزار حامی از ایتام  ملایری حمایت می‌کنند.

خراسانی  با بیان اینکه در حوزه زکات فطریه نیز شورای زکات شهرستان ورود پیدا می کند گفت: برای تعداد پایگاه‌های زکات فطریه نیز اطلاع رسانی را خواهیم داشت.

کد خبر 1755296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha