رفع تنش آبی چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲ محقق شد

حیدری با اشاره به اقدامات دولت در استان طی سالی که گذشت، تاکید کرد: یکی از بزرگترین ثمره‌های تلاش دولت سیزدهم در این استان در سال ۱۴۰۳ رفع تنش آبی استان بود، که محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه اول فروردین ۱۴۰۳ در پیام نوروزی خود با تبریک سال جدید یادآور شد: آیین باستانی و غنی عید نوروز و ورود به بهار طبیعت یادگار ارزشمند پیشینیان و نیاکان مترقی ماست و برای ما درس‌ها و عبرت‌هاست در بهاری که طبیعت جامعه سبز و شکوفه بر تن می‌کند و مردگی خویش را به کناری می‌نهد. از دیگر سو پیشوایان دینی ما همواره عیدنوروز و آیین‌های آن را ارج می‌نهادند.

وی تاکید کرد: سال ۱۴۰۲ با همه فراز و فرودهایش پایان یافته است و ایران اسلامی عزیز ما روزهای پر امید سال جدید را انتظار می‌کشد، در سالی که گذشت علیرغم همه مشکلات، خادمان شما در استان چهارمحال و بختیاری تمام تلاش خود را در کاستن از محرومیت‌ها و عقب ماندگی‌های مسیر توسعه استان بکار بستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از بزرگترین ثمره‌های این تلاش، رفع تنش آبی استان بود که بحمدالله محقق شد. اقداماتی از جمله افزایش سطح زیر کشت گلخانه‌ای، ارتقاء کیفیت زیرساخت‌های ارتباطی و حمل و نقل و افزایش جذب و تخصیص اعتبارات استان از دیگر اتفاقات مبارکی بود که در سال گذشته با تلاش خادمان شما در دولت سیزدهم در دیار دلیران رقم خورد.

حیدری یادآور شد: اینک از آغازین ساعات سال جدید نیز با عزمی راسخ و با اتکا به مدد الهی، پای در راه پرمشقت توسعه استان می‌نهیم و از درگاه حضرت دوست توفیق خدمت برای خادمان مردم و برای مردمان عزیز چهارمحال‌وبختیاری عزت و سربلندی مستدام مسئلت داریم.

کد خبر 1755580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha