بازدید از تاسیسات گردشگری استان مرکزی به منظور ارائه خدمات بهتر

مرادی نراقی با اشاره به فعالیت های انجام شده در ستاد خدمات سفر، گفت:  ۶۱ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری استان مرکزی به منظور ارائه خدمات بهتر انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمود مرادی نراقی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  استان مرکزی در چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که با حضور استاندار و معاونت عمرانی در سالن جلسات شهید شبان استانداری برگزار شد، بادبیان اینکه از ۲۴ اسفند تا دوم فروردین ۱۴٠۳ ، ۶۱ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری استان مرکزی انجام شده است، گفت: برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و میهمانان نوروزی در این ایام تیم‌های بازرسی از تاسیسات گردشگری استان بازدید خواهند داشت.

 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی همچنین با بیان اینکه از ۲۴ اسفند لغایت دوم فروردین ۱۴٠۳ جمعا ۶۱ مورد بازدید را از تاسیسات گردشگری استان داشته‌ایم، ادامه داد: از این تعداد بازدید، ۵ مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۱۹ مورد دفاتر خدمات مسافرتی و ۴ مورد هم رستوران‌های بین‌راهی بوده است. 

وی با بیان اینکه این بازدیدها منجر به صدور تذکر، اخطاریه کتبی تعدادی از تاسیسات گردشگری استان شده، عنوان کرد: در این بازدید ها، یک مورد مراکز اقامتی، ۴ مورد دفاتر خدمات مسافرتی استان تذکر و ۶ اخطار کتبی به واحدهای پذیرایی و اقامتی داده شده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی یادآورشد: همچنین ۱۲ واحد اقامتی، یک دفتر خدمات مسافرتی و ۹ واحد پذیرایی  هم مورد تشویق قرار گرفتند. 

کد خبر 1755686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha