تحقق عدالت فرهنگی با توسعه فعالیت‌های کانون‌های مساجد

احمدی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با توجه به پراکندگی در تمامی مناطق استان، پایگاه‌هایی مناسبی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حوزه جوانان و نوجوانان هستند.

پیام احمدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: کانون‌های فر هنگی هنری مساجد با توجه به پراکندگی در تمامی مناطق استان، پایگاه‌هایی مناسبی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حوزه جوانان و نوجوانان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در تقویم اجرایی، تحقق موضوعاتی چون جهاد تبیین، هویت ملی، دینی و انقلابی، خانواده و نشاط اجتماعی مدنظر قرار گرفته است.  

وی در ادامه با بیان اینکه استفاده بهینه از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویدادهای فرهنگی هنری استان مورد تاکید است، افزود: با توجه به پراکندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تمامی مناطق استان، این کانون ها می‌توانند پایگاه‌های مناسبی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری به‌ ویژه در حوزه جوانان و نوجوانان باشند.

وی افزود: همه خوب می دانیم که مساجد جزو امن ترین، معنوی ترین پایگاه هایی هستند که امکان و شرایط حضور مردم هر منطقه را به راحتی در آنجا فراهم می‌کنند، در همین راستا عملکرد مدیریت مدیران کانون های مساجد می تواند مهم باشد.

کد خبر 1755954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha