۱۲ فروردین یادآور روز پیروی و پذیریش ولایت فقیه ملت است

حجت الاسلام جباری گفت: روز ۱۲ فروردین بزرگترین نعمت برای مردم ایران و روز ولایتمداری است که اقتدار و عزت مردم ایران با رأی مردم رقم خورد.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری_ امام جمعه شهرستان بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران نام گرفت و بزرگترین نعمت انقلاب را خداوند توسط امام راحل به ما ارزانی داشت که شاد باشید و شادی را با ایام شهادت امیرالمؤمنین پیوند بزنید و حرمت ایام را باید نگه دارید.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در این رو بزرگ‌مسیر خود را انتخاب کردند و با رأی اولی‌ها به جمهوری اسلامی ایران، جمهوریت و اسلامیت نظام را قبول کردند و اکنون همچنان با همین موارد در اوج قرار داریم.

امام جمعه بهشهر یادآور شد: روز ۱۲ فروردین پیروی و پذیریش ولایت فقیه در جامعه اسلامی است و مردم ایران ولایتمداری خود را به رخ جهانیان کشیدند.

حجت الاسلام جباری گفت: روز ۱۲ فروردین بزرگترین نعمت برای مردم ایران بود که اقتدار و عزت مردم ایران با رأی مردم رقم خورد.

وی افزود: مروم آگاه ایران در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸ هدایت امام (ره) را قبول کرده و اعلام کردند که چه می خواهند و در صندوق رای به جمهوری اسلامی نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم، آری گفتند و در مقابل ملت های جهان مشخص کردند که چه مسیری را انتخاب کرده اند.

امام جمعه بهشهر یادآور شد: نهال بابرکت نظام اسلامی و جمهوری اسلامی در چنین روزی با راهنمایی باغبان حکیم و پیر انقلاب کاشته شد و به دست امت در رفراندوم بزرگ با حضور نزدیک ۹۹ درصد بر محیط ایمان مردمان سرزمینمان مستقر شد و اکنون خم با هدایت های رهبری نزدیک قله است و به قله نزدیک شده است و در ادامه راه باید با وحدت بیشتر در کنار هم برای سربلندی ایران اسلامی عزیز گام برداریم.

کد خبر 1756761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha