اقتدار ایران با جمهوریت رقم خورد

رمضانی گفت: ملت ایران با رأی آری خود در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند  و مقتدرانه پای صندوق رأی حاضر شدند.

مرتضی رمضانی_ فرماندار نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: تشکیل نظام‌ اسلامی از آرزوی پیامبران بود و انقلاب اسلامی ایران این مهم را با رأی مردم در پای صندوق‌های رأی در ۱۲ فروردین ماه اجرایی کرد.
وی افزود: ۱۲ فروردین ندای بلند ملتی بیدار و هوشیار در دستیابی به «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و مردم سالاری دینی بود که به منصه ظهور رسید.
فرماندار نکا یادآور شد: همه‌پرسی ۱۲ فروردین نشان ااد که نظام‌ما متکی به مردم است و امروز بعد از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب همچنان با رهبری و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب رو به جلو در حرکت است و نمونه بارز و کامل مروم سالاری دینی است.
رمضانی گفت: ملت ایران با رأی آری خود در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند  و مقتدرانه پای صندوق رأی حاضر شدند.
وی افزود: ۱۲ فروردین سال ۵۸ از روزهای تاریخی و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی است که با رأی ۹۸.۲ درصدی مردم ایران برای همیشه در اذهان عمومی و تاریخ ایران و جهان ماندگار شد.
فرماندار نکا یادآور شد: امیدواریم امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب، بنام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است؛ فرصت مناسبی باشد تا با تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همگام با خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در جهت توسعه و تعالی ایران اسلامی و نکا عزیز گام برداریم.

کد خبر 1756763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha