بخشدار «سرداران» شهرستان نهبندان معرفی شد

طی مراسمی با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان نهبندان، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان، «محمود مقامی» به عنوان بخشدار سرداران معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، مهدی مرادی امروز (۱۸ فروردین) در مراسم تکریم و معارفه بخشدار سرداران و فرمانده مقاومت بسیج شهید رجبعلی آهنی نهبندان اظهار داشت: اولویت امسال ما در شهرستان نهبندان، اجرایی شدن طرح توسعه نهبندان است.

سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در نهبندان با قوت به کار خود ادامه می دهد، افزود: تا پایان سال ۱۴۰۴ مشکل کم آبی و بی آبی روستاهای نهبندان حل می شود.

وی افزود: به صورت مستمر بحث ارتقای شهر سرداران را پیگیری می کنیم و سعی می کنیم به زودی این مهم محقق شود.

مرادی با اشاره به انتصاب بخشدار سرداران، افزود: جوان انقلابی و پر انرژی در این بخش پای کار آمده است لذا مردم باید همراهی و حمایت لازم را با بخشدار داشته باشند.

به گفته وی، تعدادی از پاسداران غیور ما چند روز گذشته در عملیات تروریستی به شهادت رسیدند اما با وجود تربیت جوانانی از جنس شهید سلیمانی ها ما نگرانی نداریم چراکه با این شهادت ها، ایران قوی تر در مقابل دشمن خواهیم داشت.

همچنین «محمود مقامی» بخشدار سرداران شهرستان نهبندان با اشاره به اینکه خدمت به مردم یک باقیات الصالحات است، گفت: برچیده شدن محرومیت های زیرساختی نیازمند کار جهادی و روحیه بسیجی است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات سه ساله دکتر مهدی نیازی بخشدار سابق تجلیل و محمود مقامی نیز به عنوان بخشدار سرداران معرفی شد. همچنین حجت الله لطیفی به عنوان فرمانده مقاومت بسیج سردار شهید رجبعلی آهنی بخش سرداران معارفه شد.

کد خبر 1757450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha