از شهدا به عنوان الگو استفاده کنیم

امام جمعه شهرستان شیروان گفت: شهدا صاحبان مکتب و طریقت بوده و راه و راهنما برای انسان‌ها هستند به همین دلیل نیاز داریم که از شهدا به عنوان الگو استفاده کنیم چرا که شهدا در زندگی خود همواره عمل صالح و ایمان داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین کوثری، یکشنبه شب در مراسم برنامه ریزی یادواره شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن و ۱۴۱ شهید ارتش شهرستان اظهارکرد: شهدا تنها در زندگی خود عمل صالح داشتند و عمل صالح همراه با خود برکت دارد و برکت همان چیزی است که فراتر از انتظار برای افراد دریافت می‌شود همچنین زندگی شهدا برکت داشته است.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروزه به برکت خون شهدا بالاترین قدرت را در جهان دارد و همه دنیا قدرت ایران را پذیرفته است همچنین دشمنان در این ۴۵ سال دوران انقلاب، برای نابودی انقلاب تمام توان خود را به کار گرفتند اما موفق نشدند.

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: شهدا با خون پاک خود اقتدار و امنیت کشور را ثبت کردند و پیشرفت امروز مملکت را مدیون خون شهدا هستیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان بیان کرد: تکریم و بزرگداشت شهدا و ایثارگران، تکریم همه خوبی‌ها و بزرگواری‌ها است.

حجت الاسلام تکمیلی اضافه کرد: به ثمر رسیدن خون شهیدان، در سایه‌ یکپارچگی ملت ایران بر محور ولایت و رهبری فرزانه انقلاب است.

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1757950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha