تربیت نیروی کارآمد و توانمند در شبکه سلامت کشور ضروری است

آیت الله دری نجف‌آبادی گفت: تربیت نیروی کارآمد و توانمند در شبکه سلامت جامعه و کشور بسیار موثر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، شامگاه یکشنبه(۱۹ فروردین) در مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری، ضمن محکومیت حادثه تروریستی راسک و چابهار و شهادت مرزبانان ایرانی، گفت: برقراری امنیت در جامعه و کشور بسیار اهمیت دارد که این امنیت به برکت خون شهدا در ایران اسلامی ساری و جاری است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، افزود: فرزندان جان برکف وطن برای نیل به این هدف از هیچ گذشت و ایثاری دریغ ندارد و جان خود را فدای امنیت مردم می کنند.

این مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه در کنار امنیت، مسئله سلامت مردم هم بسیار لازم و ضروری است، خاطر نشان کرد: باید نسبت به این مهم اهتمام بیشتری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش به بیماری سرطان اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از پیش باید به این بیماری توجه شود و نیاز است یک مرکز و بنیاد بین المللی سرطان شناسی احداث شود.  

آیت الله دری نجف آبادی همچنین به کادرسازی و تربیت نیروی کارآمد در شبکه سلامت کشور به خصوص بیماری های صعب العلاج تاکید کرد و گفت: تربیت نیروی کارآمد و توانمند در شبکه سلامت جامعه و کشور بسیار موثر است و باید نسبت به آن همت مضاعفی داشت.


عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت دستگیری از نیازمندان و ایتام تاکید کرد و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای این مهم است.

این مقام مسئول همچنین به تاسیس یک مرکز جامع و ملی حمایت و رسیدگی به ایتام اشاره کرد و گفت: در دین مبین اسلام به رسیدگی به ایتام تاکید شده است و نباید نسبت به این مسئله، کوچکترین اهمالی صورت بگیرد.

کد خبر 1757960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha