اهتزاز پرچم فلسطین بر فراز ساختمان شهرداری «اور» بلژیک

شهردار «اور» بلژیک برای حمایت از مسئله فلسطین و اعلام همبستگی با مردم غزه، پرچم فلسطین را از ساختمان شهرداری به اهتزاز در آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، رضوان شهید، شهردار شهرداری «اور» بلژیک، در پاسخ به فراخوان انجمن بلژیکی-فلسطینی برای ابراز حمایت از آرمان فلسطین و در همبستگی با غزه، پرچم فلسطین را بر فراز ساختمان شهرداری به اهتزاز درآورد.

رضوان شهید، مراکشی الاصل در در شبکه فیس بوک یک کلیپ ویدیویی ضمیمه کرد و نشان داد پرچم فلسطین در کنار پرچم بلژیک و پرچم اتحادیه اروپا بر فراز ساختمان شهرداری برافراشته شده است.

وی گفت: امروز به درخواست انجمن فلسطین بلژیک (یک سازمان غیردولتی) مبنی بر برافراشتن پرچم فلسطین بر روی ساختمان شهرداری ایور پاسخ دادیم تا نشان دهیم که در کنار مردم فلسطین هستیم.

وی اظهار کرد: این اقدام به منزله «محکوم کردن بدون قید و شرط حملات اسرائیل» است، به‌ویژه که مردم فلسطین ماه‌هاست که از این یک فاجعه رنج می‌برند.

شهردار اور در ادامه اظهار کرد: حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه منجر به کشته یا ناپدید شدن ده‌ها هزار نفر شده است که بیشتر آنها زن و کودک بودند.

وی تاکید کرد: سایه بلژیک و اتحادیه اروپا باید بیش از هر زمان دیگری بر قوانین بین‌المللی و حمایت از جان، کرامت و حقوق بشر باقی بماند.

کد خبر 1758265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha