ایران اسلامی به موقع انتقام سخت خود از رژیم جعلی را خواهد گرفت

حجت‌الاسلام جمشیدی به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در سوریه اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی با رهبری مقام معظم انقلاب به موقع انتقام سخت خود را از رژیم جعلی و کودک‌کش خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام محمد نوید جمشیدی در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان به حمله هوایی آمریکای جنایتکار به کشور لیبی در سال ۶۵ اشاره کرد و افزود: مردم شرافتمند لیبی در مقابل آمریکا ایستادگی کردند و از کشور خود در مقابل متجاوزان دفاع و پیروز شدند.

امام جمعه موقت بخش کرگانرود تالش به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره و این روز را خدمت همه نیروهای ارتش تبریک گفت.

وی با اشاره به موضوع امنیت در جامعه، آن را به آب و هوا تشبیه کرد و گفت: امنیت برای حیاط جامعه لازم و ضروری است .

حجت‌الاسلام جمشیدی به شعار سال ۱۴۰۳ اشاره و از دولت مردمی ایران قوی خواست به وعده‌های انتخاباتی خود عمل و از جوانان انقلابی و نخبه کشور برای تولید محصولات و مشارکت در همه زمینه‌ها حمایت کنند و با حل مشکلات جوانان در زمینه‌های ازدواج، اشتغال و مسکن؛ روحیه جوانان و امیدواری آنان به آینده کشور را تقویت کنند.

امام جمعه موقت بخش کرگانرود تالش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان، اظهارکرد: انسان وقتی در یک جامعه اسلامی زندگی می‌کند باید شیوه‌های اسلام‌مداری را رعایت کند و از سبک و سیاق یک کشور اسلامی و علوی پیروی کند  و همچنین آرمان‌های انقلاب را به کشورهای دیگر گسترش دهد همانند روز قدس که با نامگذاری این روز بزرگ روز به روز به کشورهایی که این روز بزرگ را گرامی می‌دارند، افزوده می‌شود.

وی به بیانیه ابلاغی وزارت کشور به استانداران، فرمانداران  و بخشداران سراسر کشور در خصوص  رعایت عفاف و حجاب اشاره و اضافه‌کرد: اولا در داخل بدنه دولت از سوی کارکنان این موضوع رعایت و دوم اینکه برخورد با آنانی که کشف حجاب و دهن کجی به آرمان‌های نظام و انقلاب می‌کنند از خدمات دولتی محروم شوند .

حجت‌الاسلام جمشیدی با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهدای دمشق و کنسولگری ایران، شهادت سردار زاهدی و همرزمانش را تبریک و تسلیت گفت و افزود: ایران اسلامی با رهبری مقام معظم انقلاب به موقع انتقام سخت خود را از رژیم جعلی و کودک‌کش خواهد گرفت.

کد خبر 1758535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha